FANDOM

Jocelyn Boshinger-Reynee
27-08-16 02-04-28-1273-14
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 grudzień 1789
Data śmierci 19 czerwiec 1879
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Laurent Reynee (mąż)
Lynea Reynee (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 11.5 cala, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczycielka Numerologii w Flamethrower'że (1823-1858)
Dyrektor Flamethrower'u (1858-1879)
Dom Prominentclaw
Przynależność Flamethrower
Rodzina Reynee

Jocelyn Boshinger-Reynee (ur. 8 grudzień 1789r. - zm. 19 czerwiec 1879r.) - czarownica półkrwi, była dyrektorką Flamethrower'u w latach 1858-1879. Uważana za jedną z najbardziej szanowanych i zasłużonych dyrektorów Flamethrower'u. Została umieszczona pośmiertnie w obrazie zawieszonym w gabinecie dyrektora, aby pomagał radą następcą, oraz na karcie z czekoladowo truskawkowych żab.

BiografiaEdytuj

Jocelyn była wychowywana w rodzinie mieszanej. Urodziła się 8 grudnia 1789 roku w północno zachodniej Irlandii, ale od trzeciego roku życia zamieszkała w przedmieściach Londynu. W Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower przydzielona została do domu Peacela Prominentclawa.

W 1810 roku wyszła za mąż, za Laurenta Reynee, a po roku urodziła mu córkę Lyneę. Niestety małżeństwo Jocelyn i Laurenta trwało tylko pięć lat, ponieważ Laurent zmarł nagle z nieznanych powodów. Po śmierci męża Jocelyn wpadła w poważną depresję, o mało co nie zaniedbując córkę.

W 1823r. rozpoczeła pracę jako nauczycielka numerologii, dzięki pracy zmieniła się nie do poznania.

Jako dyrektor Flamethrower'uEdytuj

Jocelyn zajęła posadę dyrektora w 1858 roku. Ta nowa posada sprawiła, że Jocelyn otworzyła się do szerszej części magicznego świata. Bardzo często widziana była na korytarzach Flamethrower'u, jak i u boku Ministra Magii, Radolphusa Quedladera, z którym miała bardzo dobre relację, bywali wspólnie w zagranicznych delegacjach, mówiła, że to tylko dla dobra szkoły. Zmarła w wieku 90 lat, 19 czerwca 1879 roku.

Dyrektor Flamethrower'u