FANDOM

Joe Wagner
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 wrzesień 1945r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1945092447
Tytuł(y) Producent różdżek
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Wilton Wagner (ojciec)
Ursula Warren (matka)
Madonna Wagner (siostra)
Leona Wagner (siostra)
Elizabeth Wagner (siostra)
Avril Hampden (żona)
Michael Wagner (syn)
Richard Wagner (syn)
Blue Warren (dziadek)
Ellenor Connor (babcia)
Jarrot Warren (wuj)
Connor Warren (wuj)
Aniela Warren (ciotka)
Alois Wagner (wuj)
Lidianna Wagner (ciotka)
Ronnie Wagner (wuj)
Dexter Wagner (wuj)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Praktyka u Langenstterów (lipiec 1966-1971)
  • Wytwórca różdżek u Langenstterów (1971-1988)
  • Aleja Wschodnia
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Wagner
Sklep Langensttera
Aleja Wschodnia
Wagner - Różdżki

Joe Wagner (ur. 24 wrzesień 1945r.) - czarodziej czystej krwi, mąż Avril Hampden, z którą doczekał się dwóch synów - Michaela i Richarda. Został wydziedziczony i wygnany przez ojca z rodzinnego domu, gdyż poślubił obdarzoną. Wytwórca różdżek.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Wagner. Był jedynym synem Wiltona Wagnera i Ursuli Warren, oraz brat Madonny, Leony i Elizabeth. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1957 roku, a ukończył w czerwcu 1964 roku. Podczas ceremonii przydziału trafił do Spectrumtire, był zdolnym uczniem. Po ukończeniu szkoły nie mógł znaleźć swojego miejsca, gdyż w 1966 roku postanowił rozpocząć naukę o różdżkach, gdyż chciał być producentem tych niezwykłych przedmiotów. Od zawsze chciał pogłębić tą wiedzę. Postanowił więc odwiedzić wytwórce różdżek Gulivera Langensttera. Po ciężkich próbach i prośbach pan Langenstter ostatecznie zgodził się, aby Joe został jego uczniem. Pod koniec lipca 1966 roku rozpoczął praktykę. Tego samego roku poznał czarownice pochodząca z rodziny śmiertelników Avril Hampden, w której zakochał się od pierwszego wejrzenia. Para pobrała się w 1968 roku, przez ten fakt ojciec Joe wydziedziczył go z rodziny, gdyż uważał, że schanbil dobre imię i krew rodu. Joe i Avril doczekali się dwóch synów Michaela i Richarda.

PracaEdytuj

Joe skończył praktykę u Langensttera w 1971 roku, lecz został zatrudniony w jego sklepie jako pomocnik i drugi wynalazcą. Od 1985 roku zaczął wraz z panem Langenstterem nauczać tej sztuki córkę Gulivera, Burgundię, lecz w 1988 roku postanowił porzucić pracę w sklepie i otworzyć własną fabrykę różdżkarską, więc w ten sposób w 1989 roku powstał jego własny sklep z różdżkami - Wagner - Różdżki, która cieszyła się sporą popularnością. Sklep znajdował się w Aleji Wschodniej w Dublinie.