FANDOM

Johanna Warren (zd. Burnett)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 maj 1860r.
Data śmierci 16 listopad 1959r. (99l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1860050231
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (mąż)
Lauren Warren (córka)
Dafnis Warren (córka)
Michael Warren (syn)
Gaite Warren (córka)
Howard Warren (syn)
Paul Warren (teść)
Gabriella McCoy (teściowa)
Claudia Warren (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Irlandzkie Ministerstwo Magii
Dom Moryver
Przynależność Rodzina Burnett
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory
Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Johanna Warren (zd. Burnett; ur. 2 maj 1860r. - zm. 16 listopad 1959r.) - amerykańska czarownica czystej krwi. Żona Augusta Warrena I, oraz matka Lauren, Dafnis, Michaela, Gaite i Howarda.

BiografiaEdytuj

Johanna urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, którzy byli słynnymi hodowcami sów. Johanna uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory w latach 1871-1878, gdzie trafiła 1 września do Moryver. Podczas nauki uwielbiała zajęcia z astronomii i wróżbiarstwa.

Dalsze ŻycieEdytuj

Johanna w 1879 roku postanawia przenieść się ze stanów do Anglii, gdzie trafia go Irlandzkiego Ministerstwa Magii. W siedzibie ministerstwa poznaje czarodzieja Augusta Warrena, który bardzo jej się spodobał, i w tym samym czasie rozpoczęła pracę w Departamencie Przedstawiania Prawa Czarodziejów. Johanna wyszła za mąż za Augusta w 1882 roku. Para w dalszych latach doczekała się piątki dzieci - trzech córek i dwóch synów. Johanna pracowała dla ministerstwa do 1931 roku, a następnie odeszła za emeryturę. Zmarła na skutek poważnych komplikacji po usunięciu wyrostka w 1959 roku, mając 99 lat.