FANDOM

John Walsingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 luty 2003r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2003020627
Tytuł(y) Iluzjator
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Liam Walsingham (brat)
Margot Walsingham (siostra)
Nel Warren (żona)
Klara Walsingham (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 13.5 cala, włókno ze smoczego serca, bardzo sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Iluzjator (wrzesień 2018r. - 2024r.)
Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów (2024r.)
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Walsingham
Irlandzkie Ministerstwo Magii

John Walsingham (ur. 6 luty 2003r.) - czarodziej czystej krwi. Syn urzędnika Irlandzkiego Ministerstwa Magii, oraz aptekarki.

BiografiaEdytuj

John urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Walsingham. Jego matka prowadziła aptekę, która znajdowała się w ich domu, a ojciec był dość ustawionym urzędnikiem w Sądzie Magicznym. John miał dwójkę starszego rodzeństwa, brata Liama i siostrę Margot. 1 września 2014 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydział został przydzielony do Spectrumtire. John interesował się jedynie starożytnymi runami, choć też przepadam za historią magii i opieką nad magicznymi stworzeniami. Naukę w Flamethrower'że ukończył w czerwcu 2018 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

John we wrześniu 2018 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii jako Iluzjator, praca nawet dość go ciekawiła, lecz w 2024 roku przeniósł się do Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W listopadzie 2025 roku poznał czarownice Nel Warren, która od razu wpadła mu w oko. Para pobrała się po pół roku znajomości. Od tej pory byli nierozłączni, spędzali ze sobą każdą wolną chwilę. Ich największą pasją były podróże. Zwiedzili w 2028 roku Meksyk i Grecję, oraz spędzili w 2029 roku dwa tygodnie we Francji. Para doczekała się córki Klary, którą również nie odstępowali o krok.