FANDOM

John "Johny" Walcer (ur. 16 kwiecień 1917r.) - czarodziej półkrwi, uczeń Flamethroweru w latach 1928-1935, najlepszy przyjaciel Colette Good i Alicii Peterson, syn Abraksasa i Stelli Walcer, wychowywał się całe dzieciństwo w sierocińcu, gdyż jego ojciec zginął na wojnie, a matka zmarła krótko po porodzie.

BiografiaEdytuj

John przyszedł na świat 16 kwietnia 1917 roku, jako jedyne dziecko Abraxasa Walcer i Stelli Root. Ojciec zginął na wojnie, jeszcze przed jego przyjściem na świat, a matka zmarła tuż po porodzie. W sierocińcu nie miał przyjaciół, inne dzieci uważały, go za dziwaka. W 1928 dostał list z Flamethroweru i został przydzielony do Goldenhartu, gdzie poznał swoich pierwszych przyjaciół - Colette Good i Alicie Peterson. Obie pomogły mu przełamać nieśmiałość w kontaktach z kobietami. Po ukończeniu Flamethroweru otrzymał pracę w Ministerstwie Magii, jako referent w Urzędzie Niewłaściwego użycia czarów, gdzie pracował w latach 1936-1969, później krótko (1969-1980) pracownik w Biurze Łowców, od 1980 do 2005 doradca w Departamencie Przestrzegania Prawa czarodziejów, mąż Sally McPheen od 1950, ma z nią syna Jamesa Walcera i córkę Colettę Alicię Walcer.