FANDOM

Joshua Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 październik 1888r.
Data śmierci 23 kwiecień 1909r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Charles Montez (ojciec)
Vivian Baer (matka)
Otto Montez (brat)
Klara Camel (dziewczyna)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz, 14¼ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Montez
Joshua Montez (ur. 30 październik 1888r. - zm. 23 kwiecień 1909r.) - czarodziej czystej krwi. Członek szlachetnego rodu Montez.

BiografiaEdytuj

Joshua urodził się pod koniec października jako najstarszy syn Charlesa Monteza i Vivian Baer. Zaledwie po trzech latach doczekał się rodzeństwa, brata Otta. Joshua był przed narodzeniem brata oczkiem w głowie swoich rodziców, lecz gdy urodził się Otto, Joshua poczuł się odtrącony. Joshua bardzo późno objawił się z magią, rodzice już myśleli, że jest charłakiem, dopiero w swoje dziewiąte urodziny sprawił, że lukier na torcie urodzinowym zmienił kolor z zielonego na czerwony. 1 września 1900 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Rabbitsweetu. Był bardzo psotnym uczniem, ale do tego inteligentnym. Bardzo lubił łamać szkolny regulamin, był mistrzem w ukrywaniu się podczas nocnych schadzek ze swoja szkolna grupa po całej szkole. Na szóstym roku zaczął spotykać się z Klarą Camel, z która spotykał się również po ukończeniu szkoły.

ŚmierćEdytuj

Joshua wraz ze swoim bratem Otto i dziewczyna Klara zostali zaatakowani przez smoka broniącego jaja. Niestety trója wędrowców nie wyszła z tego cało. Przeżył tylko 20 lat.

RelacjeEdytuj

Z Klarą CamelEdytuj

Relacje z Klarą były bardzo dobre. Joshua chciał nawet spędzić z nią cale życie, zakładając rodzinę.

Z OttoEdytuj

Relacje z bratem były nadzwyczaj bardzo dobre, chłopcy dobrze czuli się w swoim towarzystwie, na co można dać przykład wspólną wyprawę 23 kwietnia 1909 roku, gdzie niestety obaj zginęli.

WyglądEdytuj

Joshua był podobny do ojca, choć oczy odziedziczył po matce. Miał on dość długie czarne włosy, które po ukończeniu edukacji zapuścił na tyle, że mógł związywać je cienkim rzemyczkiem.