FANDOM

Jubileena Baker (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 luty 1897r.
Data śmierci 17 marzec 1988r. (91l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1897022638
Pseudonim(y) Lena
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Allan Warren II (ojciec)
Octavia Stewart (matka)
Waylon Warren I (brat)
Alexander Baker (mąż)
Cherilyn Baker (córka)
Pierce Baker (syn)
Meryl Baker (córka)
Myra Baker (córka)
Franklin Warren (dziadek)
Matilda Sangster (babcia)
Zoe Warren (ciotka)
Lysander Warren (wuj)
Orpheus Stewart (wuj)
Ophelia Stewart (ciotka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Baker
Bank Overgrow

Jubileena "Lena" Baker (zd. Warren; ur. 26 luty 1897r. - zm. 17 marzec 1988r.) - czarownica czystej krwi. Żona Alexandra Bakera, oraz matka Cherilyn, Pierce, Meryl i Myry.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren. Była córką Allana Warrena II i Octavii Stewart, oraz starszą siostrą Waylona I. Jubileena była buntowniczką i nie istniało dla niej słowo nie. Po narodzinach jej młodszego brata, była bardzo zła na rodziców, gdyż nie chciała mieć rodzeństwa, a do tego brata, gdyż uważała, że przez to dziecko rodzice nie będą się nią interesować. Doszło do tego, że podpaliła za pomocą magii kołyskę Waylona, na szczęście chłopca rodzice zdołali uratować. 1 września 1908 roku rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Podczas nauki miała spore kłopoty z eliksirami i historią magii, zaś miała smykałkę do zaklęć i uroków, a od trzeciego roku zainteresowała się runami. Naukę w Flamethrower'że ukończyła w czerwcu 1915 roku, zdając na dość dobrych ocenach egzaminy końcowe.

Dalsze ŻycieEdytuj

Judileena w 1917 roku zaczęła spotykać się z Alexandrem Baker'em, za którego wyszła za mąż w 1920 roku. Para zamieszkała w centrum Londynu w rodzinnym domu rodziny Baker, który Alexander dostał w spadku od dziadków. Pod koniec 1920 roku Jubileena rozpoczęła pracę w Banku Overgrow, gdzie zajmowała się sprawami papierowymi. Z biegiem lat para doczekała się czwórki dzieci - trzech córek Cherilyn, Meryl i Myry oraz syna Pierce. Jubileena do końca swojego życia pracowała w banku. Zmarła z przyczyn naturalnych 17 marca 1988 roku mając 91 lat.