FANDOM

Judy Montez (zd. Fince)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 październik 1993r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) komentator chitchdeya
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Dineo Montez (mąż)
Marietta Montez (córka)
Kevin Montez (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Winorośl, 8¾ cala, włos wili, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Komentator meczów chitchdeya (2013-2016)
Ministerstwo Magii - Departament Magicznych Gier i Sportów (od 2016)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Fince
Rodzina Montez
Ministerstwo Magii

Judy Montez (zd. Fince; ur. 2 październik 1993r.) - czarownica czystej krwi, wielka fanka chitchdeya. W czasach szkolnych komentator meczów.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Judy urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czystej krwi z tradycjami i ścisłym reżimem. 1 września 2005 roku rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że, gdzie przydzielono ją do Goldenhartu. Na trzecim roku jej rodzice rozstali się, a Judy zamieszkała z matka. Na trzecim roku nauki zajęła się komentowaniem szkolnych meczów chitchdeya tą funkcje prowadziła do ukończenia szkoły (2012). Jednak po roku brakowało jej tych emocji więc rozpoczęła komentować mecze zawodowo. Już w 2014 roku była znanym najmłodszym komentatorem meczy. A w 2016 rozpoczęła prace w Ministerstwie Magii w Departamencie Magicznych Gier i Sportów.

RodzinaEdytuj

Judy po kolejnym meczu wybrała się do Pubu Pod Oskubaną Sową, gdzie zapoznała Dineona Monteza do którego poczuła uczucie już od pierwszego wejrzenia. Para zaczęła się spotykać, a w 2016 roku pobrali się. Para doczekała się dwójki dzieci: córki Marietty i syna Kevina, który zmarł 19 sierpnia 2031 roku, gdy wraz z rodzina wyruszyła na biwak, a centaury poturbowały śmiertelnie chłopca.

WyglądEdytuj

Judy miała okrągła nieco pyzata twarz, o dużych kasztanowych oczach i długich, gęstych kręconych czarnych włosach.