FANDOM

Julia Rosenrot
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 lipiec 2025
Status krwi obdarzony
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Elena Murrey (biologiczna matka)
Gabriella Rosenrot (przypisana matka)
Ramzey Rosenrot (przypisany ojciec)
Zdolności magiczne
Różdżka Głóg, 12.1/4 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Bogin Wielki pies
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Murray
Rodzina Rosenrot

Julia Rosenrot (wcześniej: Amber Murray; ur. 14 lipiec 2025r. w miejscowości Holborn) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, ale dorastała w rodzinie czarodziei, ponieważ została porwana w październiku 2027 roku, przez Ramzeya Rosenrota.

Historia Julii Edytuj

Zachcianka Gabrielli Rosenrot Edytuj

Ramzey i Gabriella Rosenrot mieszkali w wielkim eleganckim domu w Kingsbridge, sprawiali wrażenie idealnego małżeństwa lecz takie na prawdę nie było. Gabriella Rosenrot była piękną i bogatą kobietą która mogła mieć wszystko co tylko chciała z wyjątkiem jednego - dziecka. Stalo się to jej obsesją, kazała swojemu mężowi szukać i zdobyć magiczne dziecko do lat 3. Lecz Ramzey za każdym razem wracał do ukochanej z pustymi rekami, co sprawiało że kobieta znęcała się psychicznie na nim.

Ramzey próbował przekabacić żonę dzieckiem śmiertelników, lecz tak jakby czoła brak magii w żyłach dziecka z daleka zabijała je z furia w oczach, obniżając wiek do 2 lat. Mordęga w domu rodziny Rosenrot trwała przez rok, Gabriella nie wychodziła już z sypialni, a Ramzey zaczynał łysieć.

Złodziej Edytuj

Miasteczko Holborn było bardzo przytulne i nie zbyt ruchliwe. Jesień tego roku była bardzo piękna, złote i brązowe liście latały to tu, to tam omijając z gracja przechodniów na ulicy. Elena Murray właśnie przechadzała się po miasteczku ze swoja dwuletnią córeczką wtedy jeszcze Amber. Pani Murray nie świadoma zagrożenia spacerowała z córeczka do czasu zajścia słońca. Wiatr wzmógł się gdy szły skrótem do domu przez park. W tej samej chwili kilka latających liście wokół nich zatrzymały się w powietrzu jakby ktoś zatrzymał czas, to mala Amber objawiła swoje magiczne zdolności co nie uszło uwadze złodziejowi. W niespełna sekundzie pani Murray runęła bez ruchu na ziemie dziko ruszając jedynie oczami oszołomiona swoim nagłym bezruchem. To co ujrzała sprawiło, że zaczęła bezgłośnie krzyczeć. Jej córka zostaje wyciągnięta przez obcego łysiejącego mężczyznę ze spacerówki, a po sekundzie wszystkie wspomnienia, szczęśliwe chwile i to, że miała kiedykolwiek córkę uleciały jak liście w parku gdzie była.

Nowe życie Amber Murray Edytuj

Rodzina Rosenrot była nareszcie szczęśliwa, nareszcie spełniły się wszystkie ich marzenia, mieli magiczne dziecko. Julia była bardzo rozpuszczona i miała wredny charakter, rodzice wpoili jej, że nie warto zadawać się ze śmiertelnikami, ponieważ są gorsi od czarodziei. Julia nie świadoma swojego prawdziwego pochodzenia słuchała rodziców i nabrała takich samych przekonań co oni.

Nauka w Flamethrower'że Edytuj

W 2036 roku Julia rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że co było wielkim zaszczytem dla jej rodziców. Podczas ceremonii przydziału Kocioł miał wielki problem w przydzieleniem jej do odpowiedniego domu ostatecznie została przydzielona do Spectrumtire, jako drugi w historii obdarzony, pierwszym był Ken Ingarden. Julia poznała tam swoje trzy najlepsze przyjaciółki: Caroline Adolphe, Phoebe Merdy i Mia Baxter.