FANDOM

Julianna Long
Photo 2018-11-22-19-57-40-826
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 marzec 2029r.
Status krwi Obdarzony
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Luiz Long (ojciec)
Zdolności magiczne
Różdżka Jodła, 12 cali, włos z ogona jednorożca, sztywna
Bogin Wąż
Patronus Kot
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Goldenhart
Rodzina Long

Julianna "Julia" Long (ur. 9 marzec 2029r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, była obdarzona. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Julia jest trochę rozkojażoną dziewczyną, ma ogromny dystans do siebie. W Flamethrower'że zaprzyjaźniła się z Bukonką Sharpay Lopez. Uczęszczała do szkoły w latach 2040-2047.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Julia mieszka w małym domku, na wsi, kilkamaście kilkomtrów od Londynu. Mieszka z ojcem Luizem, który prowadzi swój własny sklep, jej matka zmarła, gdy Julia miała siedem lat. Była bardzo rozpuszczonym dzieckiem. Zaskoczył ją fakt gdy dostała list z Flamethrower'u, gdyż nie sądziła, że to co się wokół jej dzieje to jest z jej przyczyny.

Pierwszy rok naukiEdytuj

Julia została przydzielona do Goldenhartu, odrazu zywołała śmiech u wszystkich uczniach na ceremonni przydziału. Dzieliła swoją sypialnię z Grace Fillmore, Kahlan Venet oraz Tritani Spell. Na pierwszej lekcji zaprzyjaźniłą się z Sharpay Lopez, którą poznała wcześniej w Pociągu, gdy jechała do szkoły.