FANDOM

Julius Rothwell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 maj 1938r.
Data śmierci 28 sierpień 2026r. (88l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1938050726
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Roderick Rothwell (ojciec)
Andrina DeLaughter (matka)
Lucas Rothwell (brat)
Simon Rothwell (brat)
Abigail Ferrell (żona)
Jane Rothwell (córka)
Ellen Rothwell (córka)
Phoebe Rothwell (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Rothwell
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Julius Rothwell (ur. 7 maj 1938r. - zm. 28 sierpień 2026r.) - czarodziej czystej krwi. Od 1963 roku mąż Abigail Ferrell, oraz ojciec Jane, Ellen i Phoebe.

BiografiaEdytuj

Julius urodził się w rodzinie czystej krwi - Rothwell, był pierwszym z trzech synów Rodericka Rothwella i Andriny DeLaughter. Miał dwóch młodszych braci - Lucasa i Simona. W latach 1949-1956 uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas przydziału trafił do Goldenhartu. Podczas nauki zaprzyjaźnił się z Jeffrey'em Payne, który również był z tego samego roku i domu co on. Julius interesował się chitchdey'em, gdzie w 1952 roku dołączył do szkolnej drużyny jako tarcza.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1957 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Patentów Absurdalnych, pracował tam do 1960 roku i w tym samym czasie zaczął spotykać się z Abigail Ferrell, która bardzo mu się spodobała, gdyż na początku znajomości była dość nieśmiała i przez to dość nieosiągalna. Po miesiącu rozpoczął pracę w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 1963 roku ożenił się z Abigail, i już po czternastu miesiącach urodziła im się pierwsza z trzech córek Jane, a w 1967 roku na świat przyszła Ellen. Natomiast Phoebe urodziła się w 1973 roku po długich staraniach, ale i tak urodziła się w siódmym miesiącu ciąży i na początku były nikłe szanse na jej dalsze życie. Julius odszedł na emeryturę w 2006 roku, a zmarł w 2026 mając 88 lat.