FANDOM

Kasandra Cleaphe
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 sierpień 2023r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2023082592
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 11.5 cala, włos z ogona jednorożca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Transportu Magicznego (2041)
Dom Goldenhart
Przynależność Ministerstwo Magii Flamethrower

Kasandra Cleaphe (ur. 25 sierpień 2023r.) - czarownica pochodząca z rodziny mieszanej. Jej rodzice byli czarodziejami półkrwi.

BiografiaEdytuj

Kasandra mieszkała wraz z rodzicami w samym centrum Londynu. Jej rodzice byli wysoko ustawionymi urzędnikami Ministerstwa Magii. 1 września 2034 roku rozpoczęła edukacje w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Jej najlepszymi przyjaciółką była Felicia Woody, którą poznała przy stole Rogonów na początku roku szkolnego. Jej najmocniejszą stroną była numerologia i starożytne runy, choć również lubiła zielarstwo o obronę przed czarną magią. Swoje dormitorium dzieliła z Sophią Endor, Gretą Ferlott, Joanną Mackins i Felicią Woody.

Dalsze życieEdytuj

Kasandra po ukończeniu edukacji w 2041 roku starała się o posadę w Ministerstwie Magii w tym samym urzędzie co jej rodzice, ale niestety była za młoda, więc zatrudniono ją w Departamencie Transportu Magicznego. Już w pierwszym tygodniu wysłała nie temu adresatowi piętnaście mioteł wyścigowych, jednak ten błąd szybko dało się naprawić.

WyglądEdytuj

Kasandra miała jasna cerę, lekko wystające kości policzkowe i zawsze promienny uśmiech. Miała długie, kręcone kasztanowe włosy i niebieskie oczy kształtu migdałów.