Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Kate Helen Montez (z domu: Perry; ur. 3 lutego 2008r.;zm.1 sierpnia 2029r.) Czarodziejka. Matka Rafael'a Monteza i Doriana Quileute, żona Michaela Monteza. Jej rodzina to śmiertelnicy Helen i Richard Perry. Była jedyna czarownicą z całej rodziny, chociaż że miała jeszcze pięciu braci: Boba, George, Maxa, Petera i Olafa, Kate była najmłodsza. Jej sąsiadem był znany z dziwnego zachowania, charłak Russel Marvin, który zauważył u Kate magiczne zdolności i wtajemniczył ją w magiczny świat.

Nauka w Flamethrower'że[]

W 2019 roku, gdy miała jedenaście lat rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower , gdzie uchodziła za najlepszą uczennicą ze swojego roku. Została przydzielona do Goldenhartu. Była wyjątkowo dobra z zaklęć i transmutacji, jej najlepszymi przyjaciółkami były Massie Montez (młodsza siostra Michaela Montez) i Bianca Sewell (koleżanka z roku). Już od samego początku nie tolerowała zachowania Michael'a, który wraz ze swoimi przyjaciółmi: Owenem, Chantel'em i Vin'em, zostali ogłoszeni wśród uczniów największymi dowcipnisiami i rozrabiakami. Na V roku jednak zaczęła chodzić z jednym z nich - Owenem Connorem, najlepszym przyjacielem Michael'a. Owen tak samo jak Kate został prefektem ich domu. W trakcie chodzenia z Connorem, Kate sprowokowała do pokłócenia się obojga przyjaciół, mając nadzieje, że tak rozłąka trochę ich zmieni, i tak się stało, Michael zmienił swoje zachowanie. Jednak pod koniec V roku Kate zerwała z Owenem, bo to rozerwanie przyjaźni po dłuższym czasie, gorzej wpływało na obu chłopców, na początku VI roku jednak zaczęła chodzić z Michael'em. Po ukończeniu szkoły wyszła za niego za mąż i wspólnie zamieszkali w Dolinie Jednorożca, w Wielkiej Brytanii.

Wygląd Kate[]

Kate miała grube, długie, kruczoczarne włosy, opadające na ramiona, ciemnozielone oczy, które odziedziczyli Rafael i Dorian, usta koloru płatków czerwonych róż i jasną cerę. Byłą średniego wzrostu.

Advertisement