FANDOM

Lady Daisy (wcześniej: Daisy de Blakeslee; ur. 30 wrzesień 1532r. - zm. 17 marzec 1595r.) - czarownica czystej krwi, której portret wisiał za przejściem do Wieży Prominentclawu. Była to dość przesadzista kobieta o długich kręconych kasztanowych włosach i zielonych oczach. Była ubrana w jedwabną błękitną suknię przepasaną złotym łańcuszkiem. Lady Daisy miała na głowie wianek z polnych kwiatów i ziół.

BiografiaEdytuj

Lady Daisy urodziła się w magicznej rodzinie. Wraz z rodzina mieszkała w Wielkiej Brytanii. 1 września 1544 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Prominentclawu.

ŚmierćEdytuj

Po śmierci w 1595 roku została umieszczona na portrecie, który zawisł w Flamethrower'że, aby mogła strzec wejścia do pokoju wspólnego Prominentclawu.

Jej zadaniem było wpuszczać do dormitorium uczniów Prominentclawu, którzy potrafili odgadnąć zagadkę, którą zadała. Lady była mistrzynią w wymyślaniu zagadek. Zazwyczaj był to rebus albo wierszyk, w którym sprytnie ukrywała odpowiedź. Nadzwyczaj bystry uczeń szybko odgadywał hasło.