FANDOM

Lara Ganpherd (zd. Ceanpe)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 maj 1989r.
Status krwi obdarzona
Numer PRN 1989050217
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Cyprian Ganpherd (mąż)
Olivier Ganpherd (syn)
Rachel Ganpherd (córka)
Brenda Ganpherd (córka)
Anabel Ganpherd (szwagierka)
Maximus Birmingham (szwagier)
Larry Birmingham (siostrzeniec)
Alvin Birmingham (siostrzeniec)
Zdolności magiczne
Różdżka Jarzębina, 12.5 cala, włos z ogona jednorożca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Sprzataczka w pubie pod Oskubaną Sową (2012-2014)
Ministerstwo Magii (od 2015)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Ceanpe
Rodzina Ganpherd
Pub Pod Oskubaną Sową
Ministerstwo Magii

Lara Ganpherd (zd. Ceanpe; ur. 2 maj 1989r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Małżonka Cypriana Ganpherda.

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodzila sie na poczatku maja 1989 roku. Była jedyną czarownicą w rodzinie. Rodzice nie chcieli na samym początku puścić córki do Flamethroweru, bo uważali, że to hańba mieć czarodzieja w rodzinie, a do tego byli już w swoim wieku, bojąc się o swoje zdrowie, chcąc mieć córkę blisko. Jednak przedstawiciel szkoły wyjaśnił im wszystko i w ostateczności zgodzili się. Tak więc 1 września 2000 roku Lara rozpoczęły edukację w Flamethrower'że, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Prominentclawu. Podczas nauki była bardzo skryta, na samym początku miała kłopoty z komunikacją z rówieśnikami. Lecz po miesiącu złapała dobry kontakt ze współlokatorkami ze swojego dormitorium. Podczas trzeciego roku jej największą pasją stały się magiczne zwierzęta, dzięki zajecią opieki nad magicznymi stworzeniami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Lara po ukonczeniu edukacji zaczęła pomagać rodzicą finansowo, zatrudniła się w supermarkecie. Lecz w 2012 roku zmarł jej ojciec, a po dwóch miesiącach matka. Lara sama nie potrafiła utrzymać wielkiego domu, więc musiała je sprzedać. Postanowiła przenieść się na magiczną stronę, ponieważ uważała, że jako dziecko śmiertelników otrzymała ten wspaniały magiczny dar, więc dzięki niemu będzie mogła się utrzymać. Więc tak się stało jak przypuszczała. Szybko znalazła pracę, była sprzątaczka w pubie pod Oskubaną Sową. Gdy w 2014 roku postanowiła spróbować swych sił nieco wyrzej, chcąc zatrudnić się w Ministerstwie Magii tam natknęła się na przesympatycznego czarodzieja Cypriana Ganpherda, który pomógł jej odnaleźć się w tak wielkim budynku. Od tej pory para spotykała się i już po roku byli małżeństwem. Tego samego roku Lara dostała pracę w ministerstwie. W 2016 roku urodziło im się pierwsze dziecko, syn Olivier, a po kilku latach dwie córki Rachel i Brenda.