FANDOM

Laura Lewandowska-Nowak
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 kwiecień 1785r.
Data śmierci 30 październik 1867r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Robert Lewandowski (ojciec)
Anna Lewandowska (matka)
Joanna Lewandowska (siostra)
Karol Nowak (mąż)
Jan Nowak (syn)
Piotr Nowak (syn)
Rafał Nowak (syn)
Kinga Nowak (córka)
Zuzanna Nowak (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Morela, 10¾ cala, włos z ogona jednorożca, nieco sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Sobieszczan
Przynależność Rodzina Lewandowskich
Rodzina Nowak
Szkoła Magii i Czarodziejstwa im. Mieszka I
Turniej Trzech Różdżek

Laura Lewandowska-Nowak (ur. 20 kwiecień 1785r. - zm. 30 październik 1867r.) - czarownica półkrwi z Polski. Córka znanego obdarzonego Roberta Lewandowskiego, słynnego gracza chitchdeya oraz Anny Lewandowskiej. Miała młodszą o pięć lat siostrę Joanne. W wieku dziesięciu lat (1795r.), dostała list i rozpoczęła uczęszczanie do Szkoły Magii i Czarodziejstwa im. Mieszka I, gdzie trafiła do Sobieszczana. Szkołę ukończyła w czerwcu 1804 roku.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Laura była śliczna dziewczyną o długich blond włosach i brązowych oczach. Była średniego wzristu.

Szkoła Edytuj

Pierwsza córka znanego gracza chitchdeya Roberta Lewandowskiego. Na pierwszym roku poznała Karola Nowaka, którego nie cierpiała, lecz później zrodziło się między nimi uczucie. W 1802 roku wraz ze swoim rówieśnikami i dyrektorem Mieszka I wyruszyła do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower gdzie odbywał się Turniej Trzech Różdżek, w którym wzięła udział wraz ze swoimi współtowarzyszami Janiną Szatan i Karolem Nowakiem. Laura nie wygrała turnieju, gdyż zaatakował ją szpilogad i musiała się wycofać.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1806 wyszła za mąż za Karola Nowaka, z którym miała trzech synów Jana, Piotra i Rafała, oraz dwie córki Kingę i Zuzannę.