FANDOM

Laura Singleton (zd. Devil)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 czerwca 2005r.
Status krwi Czysta krew
Numer PRN 2005062777
Tytuł(y) Urk
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czarne
Kolor włosów jasnobrązowe
Rodzina
Rodzina Jeff Singleton (mąż)
Clinton Devil II (ojciec)
Polluxa Corrigend (matka)
Barbra Devil (siostra)
Eddy Pross (szwagier)
Eleonor Pross (siostrzenica)
Afryk Devil (brat)
Silvia Luketic (bratowa)
Thorny Devil (bratanek)
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 14¾ cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Devil
Rodzina Singleton
Urkowie

Laura Singleton (z domu: Devil; ur. 27 czerwca 2005r.) - czarownica czystej krwi, najmłodsza z dwóch córek Clintona Devila II i Polluxy Corrigend, oraz siostra Barbry i Afryka. Wyszła za mąż za Jeffa Singletona. Była ciotką Eleonor i Thorny'ego. Należała do popleczników Vanhensinga, miała wypalony Mroczny Znak.

BiografiaEdytuj

Laura urodziła się w 2005 roku jako trzecie najmłodsze dziecko Clintona Devila II i Polluxy Corrigend. Laura miała już dwójkę rodzeństwa: najstarsza siostrę Barbrę i starszego brata Afryka. Laura rozpoczęła edukacje w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower 1 września 2016 roku, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Spectrumtire. Jako dwudziestolatka (2025r.) wyszła za mąż za Jeffa Singletona, lecz tylko dlatego, że prosiła o to jej matka, ponieważ Singletonowie byli bogatą rodzina czarodziei czystej krwi.

Laura przystąpiła do urkow w 2027 roku wraz ze swoim mężem. Podobało się jej takie życie, bardzo lubiła obserwować jak jej siostra Barbra wyciąga informacje od ofiary za pomocą tortur.