FANDOM

Lauren Lyon (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 28 marzec 1883r.
Data śmierci 11 czerwiec 1980r. (97l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1883032877
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (ojciec)
Johanna Burnett (matka)
Dafnis Warren (siostra)
Michael Warren (brat)
Gaite Warren (siostra)
Howard Warren (brat)
Aaron Lyon (mąż)
Emmett Lyon (syn)
Conor Lyon (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Irlandzkie Ministerstwo Magii

Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki

Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Lyon
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Lauren Lyon (zd. Warren; ur. 28 marzec 1883r. - zm. 11 czerwiec 1980r.) - czarownica czystej. Małżonka Aarona Lyona, oraz matka Emmetta i Conora.

BiografiaEdytuj

Lauren Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, jako pierwsze dziecko Augusta Warrena I i Johanny Burnett. Lauren miała również czwórkę rodzeństwa Dafnis, Michaela, Gaite i Howarda. Lauren już jako ośmiolatka interesowała się sztukami alchemicznymi.

1 września 1894 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Goldenhartu. Podczas siedmioletniej nauki była wybitna w eliksirach i zaklęciach. Naukę w Flamethrower'że ukończyła w czerwcu 1901 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Praca w Irlandzkim Ministerstwie MagiiEdytuj

2 sierpnia 1901 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Biurze Irlandzkiego Przedstawiciela Międzynarodowej Konferencji Czarodziejów. Dzięki tej pracy korespondowała z czarodziejami z innych krajów i ich poznawała. Jednak po ośmiu miesiącach (14 kwietnia 1902r.) postanowiła zmienić dział i przeniosła się do Departamentu Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. Podczas pracy dla tego departamentu podjęła długa współpracę z Ministerstwem Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki, który trwała od maja do grudnia. Na początku września postanowiła odwiedzić Ministerstwo Ameryki aby spotkać się z tamtejszym szefem Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów Ameryki.

Życie i rodzina w USAEdytuj

18 września 1902 roku wraz z kilkoma kolegami z departamentu odwiedziła ministerstwo w Ameryce. Tam podczas spotkań poznała zastępcę szef Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów Ameryki Aarona Lyona, który okazał się być bardzo zainteresowany Laureną, która po kilku dniach zgodziła się wybrać się z nim na kolację. Lauren była zauroczona Aaronem do tego stopnia, że poprosiła szafa swojego departamentu o przeniesienie jej do departamentu w Ameryce.

29 marca 1903 roku Lauren wyszła za mąż za Aarona. Para z biegiem lat doczekała się dwójki dzieci, synów Emmetta i Conora. Lauren przeszła na emeryturę w 1960 roku, jednak w 1966 roku postanowiła wrócić do pracy.

ŚmierćEdytuj

W 1977 roku podczas służbowej podróży do Japonii na spotkanie z tamtejszym ministrem magii podczas podróży zasłabła i trafiła do japońskich znachorów. Podczas badań zapadła w śpiączkę, z powodu dużego nowotworu na mózgu. Ze śpiączki nigdy się nie wybudziła. Zmarła 11 czerwca 1980 roku. Jeszcze przed śmiercią chciała aby została pochowana wśród rodziny w Ameryce i Anglii, więc jej ciało zostało spalone i przewiezione w połowie do Ameryki i Anglii.