FANDOM

Lena Bancott
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 kwiecień 2031r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Frank Bancott (ojciec)
Stephenie Haas (matka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 10.1/4 cala, pióro feniksa, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Bancott
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Lena Bancott (ur. 26 kwiecień 2031r.) - czarownica czystej krwi. Córka Franka Bancotta i Stephenie Haas.

BiografiaEdytuj

Lena była jedynaczką. Mieszkała z rodzicami wśród natury, na wsi. Ich dom otaczał las, a za domem był strumyk. Rodzice rozpuszczali ją jak tylko potrafili. Lena miała wszystko czego dusza zapragnie. 1 wrzesnia 2042 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Prominentclawu. Przy stole Puffonów poznała i zaprzyjaźniła się z Darlą Uley. Obie dziewczęta były nie rozłączone. Lena interesowała się transmutacją i zielarstwem.

RelacjęEdytuj

RodziceEdytuj

Lena była ich oczkiem w głowie, być może, że była ich jedynym dzieckiem. Bardzo często wyjeżdżali wspólnie na dalekie wyprawy, dzięki czemu Lena poznała choć kilka niezwykłych miejsc.

Darla UleyEdytuj

Lena i Darla były dla siebie jak siostry. Wszędzie chodziły wspólnie i często były widywane przed kominkiem. Czasami zdarzało się, że razem sypialy w jednym łóżku w swoim dormitorium, było to zazwyczaj zimą lub podczas nocnego plotkowania.

Magiczne zdolnościEdytuj

  • Transmutacja: ukochany przedmiot Leny. Obiecała sobie, że zostanie kiedyś animagiem, a w przyszłości chce uczyć tego przedmiotu. Lena miała predyspozycje co do transmutacji. Bez problemu podejmowała się trudnych przemian. A w wolnych chwilach szkoliła swoje poznane umiejętności.
  • Zielarstwo: drugi z kolei ulubiony przedmiot Leny, choć nie tak jak transmutacja. Lena zazwyczaj w soboty widywana była w cieplarni. Lubiła grzebać w ziemi i przesadzać magiczne rośliny, mówiła wtedy, że to ja odpręża. W dormitorium miała ogromną Coralbile, która stała na oknie przy jej łóżku.