FANDOM

Leonardo Nightingale
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 czerwiec 1908r.
Data śmierci 22 maj 1952r.
Status krwi obdarzony
Tytuł(y) aptekarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu jasnobrązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Lidianna Nightingale (żona)
Lajos Nightingale (syn)
Lupert Nightingale (syn)
Lizabell Nightingale (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Modrzew, 10.5 cala, włókno z rogu jednorożca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca właściciel apteki
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Nightingale

Leonardo Nightingale (ur. 3 czerwiec 1908r.- zm. 22 maj 1952r.) - czarodziej pochodzący z rodziny śmiertelników, obdarzony. Ojciec Lajosa, Luperta i Lizabelli oraz mąż Lidianny Nightingale.

BiografiaEdytuj

Leonardo Nightingale pochodził z rodziny śmiertelników, w swoje jedenaste urodziny dowiedział się, że jest czarodziejem co było wielkim szokiem dla jego rodziców, którym nie powodziło się najlepiej. W Flamethrower'że zostali przydzielony do Goldenhartu, gdzie był jednym z najlepszych uczniów ze swojego rocznika.

Był wyśmienitym chemikiem, w 1932 roku otworzył własną aptekę z magicznymi ziołami i składnikami, sam produkował niezwykle trudne eliksiry i trucizny. W 1949 roku został oskarżony o zabójstwo wysoko postawionego urzędnika ministerstwa magii, ponieważ sprzedał mu zamiast lek na jego chorobę, truciznę. Leonardo tłumaczył się że musiała zajść jakaś pomyłka, ale minister magii zesłał go do Dearktiness, gdzie umarł w 1952 roku.

WyglądEdytuj

Leonardo został przedstawiony na rodzinnych obrazach jako szczupły mężczyzna łysej głowie i o gęstej kasztanowej brodzie i jasnobrązowych oczach.