FANDOM

Libby Hauser (zd. Luketic)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 23 październik 1995r.
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Coop Hauser (mąż)
Camilla Hauser (córka)
Herman Luketic (ojciec)
Panmona Luketic (matka)
Kevin Luketic (brat)
Silvia Devil (siostra)
Afryk Devil (szwagier)
Thorny Devil (siostrzeniec)
Anabel Venet (siostra)
Aaron Venet (szwagier)
Kahlan Venet (siostrzenica)
Zdolności magiczne
Różdżka Jałowiec, 13 cali, pióro feniksa, sztywna
Bogin martwe ciało córki
Pozostałe informacje
Przynależność Spectrumtire
Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"
Rodzina Luketic
Rodzina Hauser

Libby Hauser (z domu: Luketic; ur. 23 październik 1995r.) - Czarownica czystej krwi, urodzona w rodzinie Luketiców. Najstarsze dziecko Hermana Luketica i Panmony Thietmar, a takrze najstarsza siostra Kevina, Silvii i Anabel. Uczęszkała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 2007-2014 i została przydzielona do Spectrumtire. Po ukończeniu szkoły wyszłą za mąż za czarodzieja czystej krwi Coop'a Hausera, ale w rodzinie Libby rodzina Hauser była uważana za zdrajców krwi, i przez ten fakt została wydziedziczona ze swojego rodu. Para miała jedną córkę Camillę.

BiografiaEdytuj

Libby urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czarodziei czystej krwi. Jest najstarsza z rodzeństwa, ma brata Kevina, oraz dwie siostry Silvię i Anabel. Najbardziej ze swojego rodzeństwa lubi i szatuje Anabel i jej rodzinę.

Po ukończeniu szkoły wyszła za mąż za czarodzieja czystej krwi Copp'a Hausera, który dla rodziny Libby był zdrajcą krwi. Po kilku latach doczekała się z mężem córki Camilli. Za zdradę (czyli ślub ze zdrajcą krwi) zostałą wydziedziczona wraz z mężem i córką.

Nie popierała Vanhensinga, nie obchodzi ją, że jest z rodu czystej krwi. Została członkiem Zgromadzenia "Korzeń wraz z mężem i córką.