FANDOM

Lidianna Nightingale (zd. Wagner)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 wrzesień 1910r.
Data śmierci 30 grudzień 1978r.
Status krwi Czysta Krew
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu jasnozielone
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Wilton Wagner (brat)
Alois Wagner (brat)
Ronnie Wagner (brat)
Dexter Wagner (brat)
Leonardo Nightingale (mąż)
Lajos Nightingale (syn)
Lupert Nightingale (syn)
Lizabell Nightingale (córka)
Violetta Wagner (krewna)
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 14 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Wagner
Rodzina Nightingale

Lidianna Nightingale (zd. Wagner; 7 wrzesień 1910r. - 30 grudzień 1978r.) - Czarownica czystej krwi, matka Lajosa, Luperta i Lizabelli; żona Leonarda Nightingale.

BiografiaEdytuj

Lidianna Wagner wychowała się w rodzinie czarodziei czystej krwi, miała czterech braci Wiltona, Aloisa, Ronnie'go i Dextera. Z całego rodzeństwa tylko Wilton i Lidianna nie byli charłakami. Do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower uczęszczała w latach 1922-1929, gdzie została przydzielona do Spectrumtire tam stanęła na czele malej grupki dziewcząt która rozkochiwała w sobie wszystkich chłopców w szkole.

Lidianna była bardzo piękna kobietą o długich brązowych włosach, zgrabnej bladej twarzy i dużych jasnozielonych oczach, była utalentowaną malarką, uwielbiała grać na fortepianie i hodować magiczne rośliny i zwierzęta. W swoim domu trzymała trzy domowe skrzaty, których brała za członków swojej rodziny, dbała o nich i szanowała jak zwykłego człowieka. Byłą bardzo lubiana wśród innych czarodziejów, wierzyła mężowi gdy ten został oskarżony o zabójstwo wysoko postawionego urzędnika ministerstwa magii. Po śmierci męża zamknęła się w sobie, nie wychodziła z domu, i nie pokazywała się wśród ludzi. Umarła z tęsknoty za mężem w 1978 roku.