FANDOM

Lionel Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 maj 1738r.
Data śmierci 27 lipiec 1831r. (93l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1738051081
Tytuł(y) Sokół
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Albert Warren (ojciec)
Ruth Edgerton (matka)
Isaac Warren (brat)
Lucretia Jumper (żona)
Caleb Warren (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów (1757-1820)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Lionel Warren (ur. 10 maj 1738r. - zm. 27 lipiec 1831r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Lucretii Jumper, oraz ojciec Caleba Warrena.

BiografiaEdytuj

Urodził się na początku maja 1746 roku w rodzinie czarodziei czystej krwi. Był synem Alberta Warrena i Ruth Edgerton, oraz starszym bratem Isaaca. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1749-1756, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Podczas edukacji był kapitanem drużyny chitchdeya, gdzie grał na pozycji sokoła.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły ożenił się z Lucretią Jumper. Po ślubie rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Para w listopadzie 1757 roku doczekał się syna Caleba. Lionel był bardzo zaangażowany w pracę, w ten sposób nie zauważył, że żona twardą ręką zajmowała się ich synem. Był w szoku gdy się o tym dowiedział. Po tym jak syn uciekł do jego matki postanowił więcej czasu przebywać w domu. We wrześniu 1818 roku stracił żonę, która zmarła na poważną chorobę. Po śmierci Lucretii znów zaczął przebywać długie godziny w pracy, do tego stopnia, że w 1820 roku na prośbę szefostwa odszedł na emeryturę. Zmarł z przyczyn naturalnych w 1831 roku, mając 93 lata.