FANDOM

Loren Aaronson
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 październik 1971r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Profesor
Opiekun Gustmor (od 2005r.)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Belinda Aaronson (siostra)
Craig Aaronson (brat)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Profesor historii magii w Sonvermory (od 2004r.)
Dom Gustmor
Przynależność

Loren Aaronson (ur. 15 październik 1971r.) - czarodziej półkrwi. Nauczyciel historii magii w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory. Pracę rozpoczął w 2004 roku. Po roku został również opiekunem Gustmor.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów półkrwi. Miał dwójkę starszego rodzeństwa siostrę Belinde i brata Craiga. Był młodszy od Craiga o trzy lata, a od Belindy siedem. Naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory rozpoczął w 1983 roku, gdzie trafił od razu do Gustmor. Był bardzo rozrywkowym uczniem, wyglupiajacym się czym sprawiał że miał dużo znajomych. Jednak rozrywkowe zachowanie nie wykluczało wiedzy, którą posiadał, gdyż Loren miał w małym palcu historię magii, z czym nie zamierzał się ukrywać. Naukę w Sonvermory ukończył w 1990 roku.

NauczanieEdytuj

Został zatrudniony przez profesora Backstroma w czerwcu 2004 roku, i już 1 września rozpoczął pracę nauczyciela historii magii. Po roku został opiekunem swojego dawnego domu. Jako nauczyciel był bardzo inteligentny. Potrafił zaciekawić uczniów nawet najbardziej nudną bitwa goblinów w historii. Miał dużo pomysłów jak sprawić, aby nudzący się uczeń, przestał się nudzić. Zdarzało mu się zadawać koszmarnie długie prace domowe, czym narażał swoją reputację wśród uczniów.