FANDOM

Lorent Langenstter
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 czerwiec 1877r.
Data śmierci 4 lipiec 1898r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Thor Langenstter (ojciec)
Lucynda Langenstter (siostra)
Solidariush Langenstter (syn)
Guliver Langenstter (wnuk)
Burgundia Langenstter (prawnuczka)
Zdolności magiczne
Różdżka Dereń, 14 cali, pióro hipogryfa, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Producent różdżek
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Langenstter
Sklep Langensttera

Lorent Langenstter (ur. 15 czerwiec 1877r. - zm. 4 lipiec 1898r.) - czarodziej czystej krwi. Producent nadzwyczaj dobrych różdżek. Syn słynnego na całym świecie wytwórcy różdżek Thor’a Langensttera. Ojciec Solidariusha, ministra magii.

BiografiaEdytuj

Lorent miał również młodszą siostrę Lucynde, która postanowiła porzucić dziedzictwo rodziny i odrzuciła wiedzę o różdżkach. Lorent już jako mały chłopiec był uczony o wiedzy rodziny dotyczącej różdżek, miał dryg co do tworzenia tych niezwykłych przedmiotów, swoją pierwszą różdżkę stworzył 1895 roku. Lorent w 1896 roku ożenił się z czarownicą czystej krwi, która w 1898 roku urodziła mu syna Solidariusha. Niestety Lorent dzień po narodzinach syna podczas zbierania składników na różdżki został przebity rogiem nadzwyczaj dorodnego jednorożca i zginął na miejscu.

W czasach szkolnych (1888-1895) należał do Rabbitsweetu, i był mistrzem w astronomii.

CiekawostkiEdytuj

  • Lorent w ciągu swojej kariery różdżkarskiej stworzył zaledwie trzydzieści dwie różdżki. Które były czczone przez jego syna, a później wnuka. Ostatnią różdżkę stworzoną przez Lorenta sprzedano Brittany McCartney w 2015 roku.