FANDOM

Lorna Warren (zd. Percky)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 sierpień 1952r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1952083030
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Roland Percky (ojciec)
Elanor Elev (matka)
Leslie Percky (brat)
Nicholas Percky (brat)
Steven Percky (brat)
Melissa Percky (siostra)
Felezyn Warren (mąż)
Sally Warren (córka)
Lianna Warren (córka)
Anabel Warren (córka)
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Percky
Rodzina Warren

Lorna Warren (zd. Percky; ur. 30 sierpień 1952r.) - czarownica półkrwi, żona Felezyna Warrena, oraz matka Sally, Lianny i Anabel.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi. Była córką Rolanda Percky'ego i Elanor Elev, oraz siostra Lesliego, Nicholasa, Stevena i Melissy. Uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1963-1970, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Prominentclawu. Była bardzo dobrą, pojętną i inteligentną uczennicą. Lorna nie troszczyła się o to, co ludzie mówią na jej temat. Miała niewielu przyjaciół, ale czuła się dobrze w swoim własnym towarzystwie. Nie zmienia to jednak faktu, że Lorna pragnęła mieć przyjaciół, i kilku podczas swojej siedmioletniej edukacji nabyła, na przykład Bukonkę Evanne Grint.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1971 roku poznała Felezyna Warrena, który był dużo starszy od niej. Para pobrała się w 1973 roku, a po dwóch latach doczekali się pierwszego dziecka, córki Sally. Po kilku kolejnych latach przyszły na świat ich dwie kolejne córki Lianna i Anabel.