FANDOM

Louis Alphonse Gassion
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1894
Data śmierci 1916
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarne
Rodzina
Rodzina Edith Piaf (córka)

Annetta Maillard (żona)
Victor Alphonse Gassion (ojciec)
Léontine Louise Descamp (matka)

Pozostałe informacje
Zawód/Praca Gimnastyk Cyrkowy
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Gassion

Louis Alphonse Gassion - Cyrkowy gimnastyk (człowiek guma).

BiografiaEdytuj

Louis urodził się w Szpitalu im. Cyprusa Monteza. Młodość spędził w cyrku pomagając ojcu, który był stajennym.

FlamethrowerEdytuj

W jedenaste urodziny otrzymał list z Flamethroweru. Louis nie chciał zostawiać ojca, a zakup przyborów uważał za stratę pieniędzy. Matka jednak przekonała go by poszedł do szkoły. W Flamethrowrze nie był lubiany i źle się uczył, bo słabo zał angielski.  Jego najlepsza przyjaciółką była Annetta Maillard, która również pochodziła z Paryża i pomagała mu w lekcjach.

Powrót do cyrkuEdytuj

Po ukończeniu pierwszego roku Victor sprzedał przybory Louisa i zabrał go do cyrku, gdzie ujawniły się jego zdolności gimnastyczne. Po paru latach, gdy jego ojciec zmarł, został zatrudniony jako "człowiek guma".

AnnettaEdytuj

W 1912 roku ponownie spotkał Annettę, podczas pobytu w Paryżu. Wzięli ślub i razem zamieszkali w stolicy. Gdy w 1915 urodziła się im córka Edith doszło do kłótni, przez którą się rozstali. Louis ponownie zatrudnił się w cyrku, zostawiając córkę i żonę na ulicy. Gdy dowiedział się, że Edith jest wychowywana na śmiertelniczkę, powrócił i zostawił córkę pod opieką własnej matki. Niedługo potem został wezwany do wojska i zginął podczas Pierwszej Wojny Światowej, o jego śmierci nigdy nie dowiedział się żaden z bliskich.