FANDOM

Lucas Rothwell
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 lipiec 1940r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1940071861
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Roderick Rothwell (ojciec)
Andrina DeLaughter (matka)
Julius Rothwell (brat)
Simon Rothwell (brat)
Mikaela Johnson (żona)
Denise Rothwell (córka)
Nikolai Rothwell (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 12 cali, pióro feniksa, dość sztywna.
Animag bielik amerykański
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Rothwell
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Wyższa Szkoła Testów i Obrony
Lucas Rothwell (ur. 18 lipiec 1940r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Rothwell, od 1960 roku mąż Mikaeli Johnson, oraz ojciec Denise i Nikolaia. W latach 1968-2009 Łowca w Irlandzkim Ministerstwie Magii. W latach 1973-1977 należał do łowców, który byli główną gwardią obronną Irlandzkiego Ministra Magii, gdy po świecie czarodziei panoszyli się zwolennicy Nicka Devila.

BiografiaEdytuj

Lucas urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był drugim z trzech synów Rodericka Rothwella i Andriny DeLaughter, oraz bratem Juliusa i Simona. W latach 1951-1958 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Goldenhartu, zupełnie jak jego kuzyn Eliott Angel, z którym zaczął się trzymać i bardziej przyjaźnić. Lucas podczas edukacji interesował się transmutacją, pod koniec siódmego roku został animagiem i przybierał postać bielika amerykańskiego. Po ukończeniu szkoły zarejestrował się jako animag w Irlandzkim Ministerstwie Magii.

Dalsze ŻycieEdytuj

Lucas w 1960 roku ożenił się ze swoją szkolną miłością Mikaeli Johnson, czarownicą czystej krwi, która pochodziła ze starej amerykańskiej rodziny, której część wyemigrowała do Anglii na początku 1818 roku. Wraz z żoną doczekał się dwójki dzieci, córki i syna. W 1964 roku rozpoczął szkolenie na łowcę w Wyższej Szkole Testów i Obrony, gdzie po czterech latach dostał licencję na łowce. W 1969 roku został ojcem chrzestnym najmłodszego dziecka Eliotta Prestona. W latach 1973-1977 został powołany do gwardii obronnej samego Irlandzkiego Ministra Magii Brunona Coplana, który obawiał się o swoje życie, gdyż po świecie swoją władzę rozsiewał czarnoksiężnik Nick Devil. Odszedł na emeryturę w 2009 roku i od tego czasu zajmuje się szkoleniem młodych adeptów na łowce w Wyższej Szkole Testów i Obrony.