FANDOM

Lucy O'Neal (zd. Montez)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 lipiec 1958r.
Data śmierci 10 grudzień 2028r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) łowca
Urk
Pseudonim(y) Perlyna Donn
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Fabian Montez (ojciec)
Roselyn Montez I (matka)
Victor Dineo Montez (brat)
Roselyn Montez II (siostra)
Clay O'Neal (mąż)
Aniella O'Neal (córka)
Ariel O'Neal (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 10.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, odpowiednio giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Rodzina O'Neal

Lucy O'Neal (zd. Montez; ur. 4 lipiec 1958r. - zm. 10 grudzień 2028r.) - czarownica czystej krwi, członkini rodziny Montez. Była to kobieta z klasą i nadzwyczajną odwagą.

BiografiaEdytuj

Lucy Montez była najstarszym dzieckiem i córką Fabiana i Roselyn Montez I, oraz siostrą Victora Dineona i Roselyn II. W czasach szkolnych dostała się do Goldenhartu, tam największą pasją były przedmioty związane z obrona przed czarno magicznymi zaklęciami,zwierzętami, roślinami i przedmiotami. Po ukończeniu edukacji od razu zaczęła starania aby zostać łowcą w Ministerstwie Magii, posadę tą dostała w 1978 roku, z czego była dumna. Wyszła za mąż w 1982 roku za Claya O'Neal, któremu urodziła dwie córki Anielle i Ariel.

Jako łowca był zdolna dla dobra nawet do tego, że w 2002 roku wstąpiła w szeregi urków, aby móc przekazywać informację dla ministerstwa, przyjęła wtedy imię Perlyna Donn. Imię te używała tylko wśród urków. Aby przekonać do siebie lorda Vanhensing dała wypalić sobie Mroczny Znak, jako pierwsza z kobiet.

Zginęła z ręki samego Vanhensinga 10 grudnia 2028 roku bo odkrył dwustronność Lucy, tego samego dnia i roku zginął też z rąk urków brat Lucy, Victor Dineo, który również był łowcą. Po odktyciu prawdy o Lucy, Vanhensing zamordował po kilku dniach również jej męża i córki.