FANDOM

Luis Elton Jr (ur. 21 styczeń 1799r. - zm. 30 wrzesień 1875r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Cassandry Warren, oraz ojciec Luisa III i Elizabeth.

BiografiaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Luis urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Elton. Był najmłodszym z trzech synów Luisa Eltona Sr i Roscille Lesnar, oraz bratem Johna i Brauna. Luis był od początku najmniej znaczącym dzieckiem Luisa Sr i Roscille, gdyż był nieplanowany. Jego starsi bracia mieli już wyznaczone cele przez rodzinę. Starszy John miał odziedziczyć dziedzictwo swojego ojca, a Braun majątek matki, który odziedziczyła od rodziny Lesnar. Większość swojego dzieciństwa Luis Jr spędził pod opieką opiekunek, przyglądając się z boku na swoich braci, którzy byli przygotowywani do dorosłego życia. W 1807 roku Luis został obiecany córce swojej opiekunki Well, czym młodu Luis był zachwycony, gdyż bardzo lubił córkę Felixy, z którą się przyjaźnił odkąd tylko pamiętał.

Nauka w FlamethrowerżeEdytuj

Luis 1 września 1810 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu, zupełnie inaczej jak jego starsi bracia. Podczas nauki interesował się zaklęciami i starożytnymi runami.