FANDOM

Luther Crockett
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 kwiecień 1781r.
Data śmierci 26 styczeń 1862r. (80l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1781041183
Tytuł(y) Znachor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Anna Warren (żona)
Kyle Crockett (syn)
Margot Crockett (córka)
Robert Crockett (syn)
Caleb Warren (teść)
Rosalind Turing (teściowa)
Geraldina Warren (szwagierka)
Allan Warren I (szwagier)
Rhys Warren (szwagier)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Stażysta w Szpitalu Sir Nepotta (1800-1803)
  • Rezydent (1803-1804)
  • Znachor dział Chorób i Urazów Pozaklęciowych i Urokowych - Oddział uszkodzeń ciała po zaklęciach, urokach i klątwach (1804-1862)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Crockett
Szpital Sir Nepotta

Luther Crockett (ur. 11 kwiecień 1781r. - zm. 26 styczeń 1862r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Anny Warren, oraz ojciec Kyle'a, Margot i Roberta.

BiografiaEdytuj

Luther urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1792-1799, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Był nadzwyczaj utalentowany w zaklęciach i urokach.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1800 roku rozpoczął pracę w Szpitalu Sir Nepotta jako stażysta Remony Pongellon. Znachorka była wielkim autorytetem dla młodego Luthera, który nie odstępował jej na krok. W 1803 roku ukończył staż i został zatrudniony w szpitalu jako rezydent, a zarazwm prawa ręką Pongellon. Pod koniec 1804 roku został awansowany na znachora i przeszedł na dział chorób i urazów pozaklęciowych i urokowych na oddział uszkodzeń ciała po zaklęciach, urokach i klątwach. W 1806 roku podczas podróży do pracy natrafił na wypadek drogowy, w którym zderzyły się dwa pojazdy śmiertelników. Chcąc uratować życie poszkodowanym użył magii. Po całym zdarzeniu został wezwany przez Urząd Niewłaściwego Użycia Czarów, gdzie z rąk Anny Warren został objęty duża karą pieniężną.

Miłość i rodzinaEdytuj

Nie zgadzając się z wyrokiem, gdyż uważał że postąpił słusznie chcąc uratować ludzkie życie złożył odpowiednie dokumenty aby unieważniono karę pieniężną. Dokument ten praktycznie od razu został odrzucony przez panią Warren. Zaczął pisać listy prosząc o wyrozumiałość, lecz gdy to nie pomagało zaczął składać donosy do szefów urzędu w którym pracowała, twierdząc że pani Warren jest niesubiektywna. Zdarzało się, że nachodził ją w domu czy w drodze z pracy czy do pracy chcąc przekonać kobietę do swoich praw, lecz bez żadnych rezultatów. Podczas kolejnych prób, kobieta zgodziła porozmawiać z Lutherem i wysłuchać go. Po spotkaniu para nawiązała wspólny język i polubiła się. W 1810 roku postanowili związać się, biorąc ślub. Z biegiem lat doczekali się trójki dzieci - dwóch synów Kyle'a i Roberta, oraz córkę Margot. Luther zmarł z przyczyn naturalnych w 1862 roku, mając 80 lat.