Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Profesor Lyonel Snape (ur. 9 stycznia 1960 roku)- czarodziej półkrwi; drugi syn Tobiasza i Eileen Snape, brat-bliźniak Severusa. W wieku 10 lat po rozwodzie rodziców przeprowadził się z matką do Polski. W latach 1971-1978 uczęszczał do Wielkopolan. Po szkole przeszedł kurs na Łowcę, którym został w 1980 roku. W 1984 roku zrezygnował z pracy i złożył papiery na posadę nauczyciela Obrony przed czarną magią. Jako nauczyciel jest stanowczy, surowy oraz sprawiedliwy, chociaż mówiło się, że faworyzuje Rykonów, gdyż sam niegdyś był członkiem domu Rysiów.

Biografia[]

Lyonel urodził się 9 stycznia 1960 roku jako drugi syn śmiertelnika Tobiasza Snape i czarowniczy czystej krwi Eileen Prince. Przyszedł kilka minut po swym bracie, Severusie. Jego dzieciństwo nie było łatwa. Jego rodzina była bardzo biedna, sam nosił stare i znoszone ubrania. Był zaniedbany przez rodziców, którzy prowadzili ciągle kłótnie. Zauważył jak jego brat zaprzyjaźnił się z dziewczyną z sąsiedztwa, Lily Evans, ale sam nie nie lubił dziewczyny i z nikim się nie przyjaźnił. Zachowanie jego ojca w stosunku do matki spowodował, że nie cierpiał śmiertelników. W 1970 roku doszło do rozwodu rodziców, po którym przeprowadzili się z Wielkiej Brytanii do Polski (jego brat został w Anglii). W 1971 roku otrzymał list z Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Wielkopolsce. Zakupił z matką wszystkie potrzebny rzeczy na pierwszy rok. Został przydzielony do domu Rysia. Na czwartym roku został prefektem swego domu. Na piątym roku zdał SUMY, szczególnie dobre oceny miał z Zaklęć i Uroków, Obrony przed Czarną Magią, Transmutacją oraz Zielarstwem. Planował po szkole zostać Łowcą. Na siódmy roku zdał owutemy z bardzo dobrymi ocenami. Po szkole zdawał kurs na Łowce, który przeszedł bardzo dobrze. Podczas jednej z akcji został trafiony klątwą prosto w twarz, przez co została mu długa, podłużna blizna. W 1984 roku zrezygnował z pracy, po czym złożył wniosek o prace Nauczyciela Obrony Przed Czarną Magią. Dyrektor Tadeusz Grabowski pozytywnie rozpatrzył wniosek i przyjął go do szkoły. Od tego czasu naucza w Wielkopolanie.

Advertisement