FANDOM

Lyonel Snape
Lyonel
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 stycznia 1960 rok
Status krwi Półkrwi
Tytuł(y) Profesor

Nauczyciel Obronny przed czarną magią

Status małżeński Singiel
Pseudonim(y) Lyn
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Czarne
Rodzina
Rodzina Tobiasz Snape (ojciec)

Eileen Snape (matka)

Severus Snape (brat-bliźniak)

Zdolności magiczne
Różdżka 11 i 1/4 cala

Cis

włos z grzywy jednorożca

Bogin nieznany
Patronus Nietoperz
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel Obrony przed Czarną Magią (obecnie)

Łowca (dawniej)

Dom Ryś
Przynależność Wielkopolan
Profesor Lyonel Snape (ur. 9 stycznia 1960 roku)- czarodziej półkrwi; drugi syn Tobiasza i Eileen Snape, brat-bliźniak Severusa. W wieku 10 lat po rozwodzie rodziców przeprowadził się z matką do Polski. W latach 1971-1978 uczęszczał do Wielkopolan. Po szkole przeszedł kurs na Łowcę, którym został w 1980 roku. W 1984 roku zrezygnował z pracy i złożył papiery na posadę nauczyciela Obrony przed czarną magią. Jako nauczyciel jest stanowczy, surowy oraz sprawiedliwy, chociaż mówiło się, że faworyzuje Rykonów, gdyż sam niegdyś był członkiem domu Rysiów.

Biografia Edytuj

Lyonel urodził się 9 stycznia 1960 roku jako drugi syn śmiertelnika Tobiasza Snape i czarowniczy czystej krwi Eileen Prince. Przyszedł kilka minut po swym bracie, Severusie. Jego dzieciństwo nie było łatwa. Jego rodzina była bardzo biedna, sam nosił stare i znoszone ubrania. Był zaniedbany przez rodziców, którzy prowadzili ciągle kłótnie. Zauważył jak jego brat zaprzyjaźnił się z dziewczyną z sąsiedztwa, Lily Evans, ale sam nie nie lubił dziewczyny i z nikim się nie przyjaźnił. Zachowanie jego ojca w stosunku do matki spowodował, że nie cierpiał śmiertelników. W 1970 roku doszło do rozwodu rodziców, po którym przeprowadzili się z Wielkiej Brytanii do Polski (jego brat został w Anglii). W 1971 roku otrzymał list z Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Wielkopolsce. Zakupił z matką wszystkie potrzebny rzeczy na pierwszy rok. Został przydzielony do domu Rysia. Na czwartym roku został prefektem swego domu. Na piątym roku zdał SUMY, szczególnie dobre oceny miał z Zaklęć i Uroków, Obrony przed Czarną Magią, Transmutacją oraz Zielarstwem. Planował po szkole zostać Łowcą. Na siódmy roku zdał owutemy z bardzo dobrymi ocenami. Po szkole zdawał kurs na Łowce, który przeszedł bardzo dobrze. Podczas jednej z akcji został trafiony klątwą prosto w twarz, przez co została mu długa, podłużna blizna. W 1984 roku zrezygnował z pracy, po czym złożył wniosek o prace Nauczyciela Obrony Przed Czarną Magią. Dyrektor Tadeusz Grabowski pozytywnie rozpatrzył wniosek i przyjął go do szkoły. Od tego czasu naucza w Wielkopolanie.