FANDOM

Lysander Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 marzec 1872r.
Data śmierci 19 listopad 1930r. (58l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztaniwe
Rodzina
Rodzina Franklin Warren (ojciec)
Matilda Sangster (matka)
Allan Warren II (brat)
Zoe Warren (siostra)
Susan Teel (żona)
Blue Warren (syn)
Ellenor Connor (synowa)
Ursula Warren (wnuczka)
Jarrot Warren (wnuk)
Connor Warren (wnuk)
Aniela Warren (wnuczka)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren

Lysander Warren (ur. 22 marzec 1872r. - zm. 19 listopad 1930r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Warren. Mąż Susan Teel, oraz ojciec Blue.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, syn Franklina Warrena i Matildy Sangster, oraz brat Allana II i Zoe. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1883-1890, gdzie trafił do Goldenhartu. Był uprzejmy i odważnym czarodziejem. W 1892 roku zaczął palić papierosy, co bardzo się nie podobało matce Lysandra. Od tej pory był widywany nonstop z papierosem w ustach czy w dłoni. W 1894 roku został zaręczony z córką przyjaciela ojca, Susan Teel. Dziewczynę przed ślubem widział tylko dwa razy, pobrali się 18 sierpnia 1895 roku. Na samym początku para niedogadywała się, kłócili się i mieli odmienne poglądy. Dopiero gdy Susan zaszła w nieplanowaną ciążę para dość mocno się do siebie zbliżyła, do tego stopnia, że się w sobie zakochali. Susan urodziła Lysandrowi w 1897 roku syna Blue. Chłopiec był oczkiem w głowie Lysandra i Susan. Okazało się wkrótce, że Susan nie może mieć więcej dzieci, co było wielką bolączką dla Lysandra, który zaczął więcej palić. W 1912 roku znachorzy wykryli u Lysandra niewielkie zmiany na płucach, prosząc go aby ograniczył palenie, jednak Lysander nie stosował się do poleceń uzdrowicieli, gdy w 1921 roku przeszedł poważną operację, gdzie wycięto mu prawą część płuc. W 1928 roku odkryto u niego złośliwy nowotwór płuc. Lysander zmarł 19 listopada 1930 roku, mając 58 lat.