FANDOM

Maggie Birmingham (zd. Baphord)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 marzec 1960r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1960031179
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Fred Baphord (ojciec)
Stella Anclon (matka)
Bryan Birmingham (mąż)
Kristin Birmingham (córka)
Morgana Birmingham (córka)
Edward Birmingham (syn)
Maximus Birmingham (syn)
Lisa Glard (kuzynka)
Elizabeth Birmingham (szwagierka)
Hayley Birmingham (szwagierka)
Brad Birmingham (teść)
Marisa Montez (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 9.5 cala, włókno ze smoczego serca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca urzędnik w Ministerstwie Magii
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Baphord
Rodzina Birmingham
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Maggie Birmingham (zd. Baphord; ur. 11 marzec 1960r.) - czarownica półkrwi. Jej matka była czarodziejką, a ojciec pochodził z rodziny śmiertelników, był obdarzonym.

Wczesne ŻycieEdytuj

Maggie była córką Freda Baphorda i Stelli Anclon. Wychowała się wśród śmiertelników, choć jej rodzice byli czarodziejami. Uczęszczała do szkoły podstawowej śmiertelników, aż do ukończenia jedenastu lat, bo w 1971 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Rabbitsweetu. 10 sierpnia 1976 roku wraz ze swoją kuzynka Lisą Glard dorabiała sobie jako kelnerka na weselu Elizabeth Birmingham i Fredericka Coleyd'a. Na weselu zapoznała Bryana Birmingham, brata panny młodej. Jednak znajomość nieco została wystawiona na próbę czasu, bo Maggie musiała wrócić na ostatni rok nauki do Flamethroweru. Jednak przez cały rok regularnie ze sobą pisali, przez sowią pocztę.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji znajomość Maggie i Bryana stanowczo się poprawiła. Para regularnie się ze sobą spotykała, nie tylko w czasach wolnych, ale również i w pracy, ponieważ w 1979 roku Maggie rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii. Rok później, w 1980 roku na początku września para pobrała się, a po kilku latach doczekali się czwórki dzieci, dwóch synów: Edwarda i Maximusa i dwie córki: Kristin i Morganę. Rodzina zamieszkała na wsi. Ich dom posiadał ogród i sad.

WyglądEdytuj

Maggie była średniego wzrostu. Miała duże brązowe oczy i blond włosy, które miała lekko falowane.