FANDOM

Manfred Joel
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 marzec 1977r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1977032466
Tytuł(y) Podawacz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Gabriel Joel (brat)
Anabel Warren (żona)
Nicholas Joel (syn)
Armand Joel (syn)
Analeigh Joel (córka)
Felezyn Warren (teść)
Lorna Percky (teściowa)
Sally Warren (szwagierka)
Lianna Warren (szwaguerka)
Amber Hoffman (bratowa)
Chantel Joel (bratanek)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Chitchdey
  • Zawodowy gracz Chitchdeya (1997-2004)
  • Trener (od 2005r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Joel
Armia Attlanty

Manfred Joel (ur. 24 marzec 1977r.) - czarnoskóry czarodziej czystej krwi. Mąż Anabel Warren, oraz ojciec Nicholasa, Armanda i Analeigh.

BiografiaEdytuj

Manfred urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Joel. Miał młodszego brata Gabriela. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1988-1995, gdzie trafił do Goldenhartu. Podczas nauki zasilił drużynę Goldenhartu w Chitchdeyu, gdzie grał jako jeden z trzech podawaczy, doszedł do drużyny w 1990 roku. Owa dyscyplina stała się jego wielką pasją.

Dalsze ŻycieEdytuj

Manfred po ukończeniu szkoły postanowił dalej trenować chitchdeya, i w 1997 roku został zawodnikiem w drużynie Armii Attlanty, gdzie grał na swojej szkolnej pozycji. Jako zawodnik stał się rozpoznawalny i brany na przykład dla młodych czarodziei. Pod koniec 1999 roku zaczął spotykać się z Anabel Warren, z którą ożenił się w 2003 roku. Po roku podczas jednego z meczów, dostał poważnej kontuzji kręgosłupa, która na zawsze wykluczyła go z tej dyscypliny. Jednak nie poddał się i został w drużynie jako jeden z dwóch trenerów. Manfred wraz z Anabel doczekał się trójki dzieci - dwóch synów Nicholasa i Armanda, oraz córki Analeigh. Bardzo się cieszył, gdy Nicholas również poszedł w jego ślady i pasjonował się chitchdey'em.