FANDOM

Marcus Willmen
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 styczeń 2027r.
Status krwi Półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Jack Willmen (ojciec)
Morgana Birmingham (matka)
Gloria Willmen (siostra)
Hugo Willmen (brat)
Bryan Birmingham (dziadek)
Maggie Baphord (babcia)
Kristin Birmingham (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Edward Birmingham (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Osika, 12¾ cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Willmen
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Marcus Willmen (ur. 6 styczeń 2027r.) - czarodziej półkrwi. Ojciec śmiertelnik, matka czarownicą.

BiografiaEdytuj

Marcus urodzil się na początku stycznia 2027 roku, jako najmłodsze dziecko Jacka Willmena i Morgany Birmingham. Marcus miał dwójkę starszego rodzeństwa, siostrę Glorię i brata Hugo. Marcus był bardzo inteligentnym chłopcem. Jako siedmiolatek przeczytał książkę o historii magii. Uwielbiał również komiksy śmiertelników, najbardziej o przygodach Super-Mena. 1 września 2038 roku rozpoczął magiczną edukację w Flamethrower'że, gdzie Kocioł Przydziału przydział go do Rabbitsweetu, tak samo jak jego starsze rodzeństwo. Po tygodniu nauki poznał i zaprzyjaźnił się ze swoim rówieśnikami Gordonem Shelley'em, który podczas przydziału trafił do Prominentclawu. Marcus jako Buchon był całkiem dobry w obronie przed ciemnymi mocami. Przedmiot ten stał się jego największą pasją, lubił też chitchdeya ale nie chciał należeć do drużyny swojego domu, wolał kibicować swoim kolegą z trybun. Marcus był lubiany wśród rówieśników oraz nauczycieli. Był kulturowym uczniem i nieco rozbrykany. Miał dość przystrzyżone czarne włosy i okrągłe brązowe oczy.