FANDOM

Margaret Ackanmen
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 marzec 2023r.
Status krwi obdarzona
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka Jarzębina, 9.5 cala, włókno ze smoczego serca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca opiekunka w sierocińcu
Dom Prominentclaw
Przynależność Flamethrower

Margaret Ackanmen (ur. 18 marzec 2023r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, była obdarzoną. Córka stolarza.

BiografiaEdytuj

Margaret Ackanmen urodziła się i wychowała w rodzinie śmiertelników. Miała tylko ojca, który był stolarzem, jej matka zmarła podczas porodu. Margaret większość dzieciństwa spędziła w stolarni wraz z ojcem, dzięki czemu umiała podstawowe czynności stolarskie. 1 września 2034 roku rozpoczęła naukę w Flamethrower'że z czego była bardzo dumna. Podczas ceremonii przydziału trafiła do Prominentclawu, podczas uczty powitalnej poznała swoje współlokatorki z dormitorium Susan Jeldow, Barbrę Lancenn i Ludwicke Norris, z którymi się zaprzyjaźniła. Podczas siedmioletniej nauki jej największą pasją było zielarstwo i transmutacja.

Dalsze życieEdytuj

Margaret po ukończeniu edukacji zatrudniła się w sierocińcu śmiertelników, ponieważ uwielbiała dzieci. Jak i również zaczęła spotykać się ze szkolnym rówieśnikiem z tego samego domu co ona, Samuelem Jeldowem przyjmując jego oświadczyny.

WyglądEdytuj

Była to bardzo ładna dziewczyna o promienistym uśmiechu i niebieskich oczach. Margaret miała dość długie, bardzo kręcone kasztanowe włosy, które zazwyczaj wiązała w gruby warkocz.