FANDOM

Marina Vang-Coleyd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 lipiec 2014r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2014071599
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Selvion Coleyd (mąż)
Bernard Coleyd (teść)
Jamie Clamson (teściowa)
Stanley Coleyd (szwagier)
Siena Coledy (szwagierka)
Jenny Coleyd (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Vang
Rodzina Coleyd
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Marina Vang-Coleyd (ur. 15 lipiec 2014r.) - czarownica półkrwi. Łowczyni Ministerstwa Magii. Dołaczyła równieź do członków Zgromadzenia "Korzeń" w 2042 roku. Małżonka Selviona Coleyd'a od 2034 roku.

BiografiaEdytuj

Marina urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi. 1 września 2025 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Prominentclawu. Szkołę ukończyła w czerwcu 2032 roku. W sierpniu tego samego roku poznała w Ministerstwie Selviona, gdy składała dokumenty do Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów, ową pracę otrzymała. Para pobrała się gdy Selvion został łowcą w 2034. Pod wpływem i pomocą męża również postanowiła dołączyć do tego biura. Po czteroletniej nauce w Wyższej Szkole Testów i Obrony zdała wszystkie egzaminy i również została łowcą w 2039 roku.

Marina była utalentowaną czarownicą o dużej mocy magicznej, którą bardzo często ujawniała gdy pracowała dla Ministerstwa albo dla "Korzenia". Była do dość niska kobieta o długich falujących blond włosach i niebieskiech oczach.