FANDOM

Marisa Birmingham (zd. Montez)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 wrzesień 1925r.
Data śmierci 9 grudzień 1987r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Tribus Montez (ojciec)
Desdemona Hooley (matka)
Odessa Montez (siostra)
Brad Birmingham (mąż)
Elizabeth Birmingham (córka)
Hayley Birmingham (córka)
Bryan Birmingham (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Heban, 13¾ cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Rodzina Birmingham

Marisa Birmingham (zd. Montez; ur. 13 wrzesień 1925r. - zm. 9 grudzień 1987r.) - czarownica półkrwi. Członek rodzny Montez. Założycielka sklepu z szatami na ulicy Północnej, sklep nazwała Szaty „M”, lecz sklep istniał tylko pół roku.

BiografiaEdytuj

Marisa urodziła się jako córka Tribusa Monteza i Desdemony Hooly. Miała również siostrę bliźniaczkę Odessę, z którą były nierozłączna. 1 września 1937 roku rozpoczęła wraz z siostra edukacje w Flamethrower'że, gdzie trafiły do Goldenhartu.

Dalsze życieEdytuj

Marisa po ukończeniu edukacji w 1943 roku po roku (2 sierpień 1944) otworzyła na ulicy Północnej sklep z szatami, który nazwala Szaty „M”, niestety sklep była zmuszona zamknąć zaledwie po pół roku. Sklep ten był naprzeciwko Alei Zakrętnej. Wraz z siostra odwiedziła sklep w Londynie, gdzie poznała swojego przyszłego męża i szwagra – Brada i Michaela Birminghamów. Jednak para bardziej się poznała na ślubie siostry w 1948 roku. A wyszła za niego w 1951 roku. Z Bradem miała trojkę dzieci, dwie córki: Elizabeth i Hayley i syna Bryana.