FANDOM

Massie Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 marzec 2010r.
Data śmierci 29 październik 2028r.
Status krwi Czysta
Numer PRN 2010032018
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czarne
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Fran Montez (matka)
Oktawian Montez Jr (ojciec)
Michael Montez (brat)
Kate Montez (bratowa)
Rafael Montez (bratanek)
Dorian Quileute (bratanek)
Zdolności magiczne
Różdżka Leszczyna, 10 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Bogin Lord Vanhensing
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Zgromadzenie "Korzeń"

Massie Montez (ur. 20 marzec 2010r.; zm. 29 październik 2028r.) - czarownica czystej krwi, członkini rodziny Montez'ów. Do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower uczęszczała w latach 2021-2028, i została przydzielona do Goldenhartu, tam zaprzyjaźniła się z Kate Perry i Biancą Sewell.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Massie urodziła się 20 marca 2010 roku. Jej matką była Fran Sone, a ojcem Oktawian Montez Jr. Massia miała starszego brata Michael'a, który był jej najukochańszym bratem pod słońcem.

Lata nauki w Flamethrower'żeEdytuj

Massie była pilną uczennicą, jej mannią było prowadzenie bardzo długich notatek ze wszystkich przedmiotów, jej łóżko w dormitorium było obłożone książkami, a największa pasją Massie były magiczne rośniny, oraz starożytne runy. Była zakochana w Isaacu Avorsie, za którego chciała wyjść za mąż po ukończeniu szkoły.

Śmierć MassieEdytuj

Po ukończeniu szkoły w 2028 roku przystąpiła do Zgromadzenia "Korzeń" gdzie był już jej starszy brat, który miesiąc po jej ukończeniem szkoły ożenił się z Kate Perry. W trakcie wypełniania zadania dla "Korzenia" Massie traci życie z rąk urków na oczach swojego brata i bratowej dnia 29 października 2028r.