Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Matthew McCartney
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 wrzesień 1930r.
Data śmierci 8 grudzień 1990r. (60l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1930091084
Tytuł(y) autor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Rainer McCartney (ojciec)
Alana DeLaughter (matka)
Christine McCartney (siostra)
Jessica McCartney (siostra)
Bernadette Fleming (żona)
Gilbert McCartney (syn)
Malcolm McCartney (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 9 cali, włókno ze smoczego serca, giętka. Doskonała do rzucania zaklęć obronnych.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina McCartney
Drukarnia Cartney'ów
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Matthew McCartney (ur. 10 wrzesień 1930r. - zm. 8 grudzień 1990r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny McCartney. Od 31 grudnia 1954 roku mąż Bernadetty Fleming, oraz ojciec Gilberta i Malcolma. Autor czasopisma Mag, wydawanego jedynie w drukarni Cartney'ów.

Biografia[]

Matthew urodził się w rodzinie czarodziei czystej krwi. Był drugim dzieckiem, i jedynym synem Rainera McCartney'a i Alany DeLaughter, oraz brat Christiny i Jessici. Uczeń Ogółnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1942-1949, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Prominentclawu, jako jedyny ze swojego rodzeństwa. Był dość bystrym i ciekawskim uczniem. Lubił zajęcia z obrony przed czarną magią i opieki nad magicznymi stworzeniami.

Dalsze Życie[]

Matt po ukończeniu szkoły rozpoczął nieformalnie, bez żadnego dokumentu zatrudnienia prace w rodzinnym interesie, w drukarni Cartney'ów. Tam został kierownikiem i trzymał pieczę nad produkcją czasopism. W 1951 roku stworzył swoje własne czasopismo, które nazwał Mag. Jednak w 1952 roku postanowił zatrudnić się w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów, lecz przez cały czas, do czasu do czasu pomagał rodzinie w drukarni. Na początku 1954 roku poznał czarownicę Bernadette Fleming z którą się ożenił 31 grudnia 1954 roku. Para na samym początku małżeństwa przeszła poważny kryzys, nie polepszyło się miedzy nimi nawet wtedy gdy w maju 1956 roku na świat przyszło ich pierwsze dziecko, syn Gilbert. Para po miesiącu po narodzinach syna postanowiła zamieszkać osobno i rodzina Matta przypuszczała, że to koniec małżeństwa, lecz w rocznicę ich ślubu (31 grudnia) postanowili wrócić do siebie dając sobie na wzajem drugą szanse. Matt i Bernadetta zaczęli się lepiej dogadywać, a po narodzinach drugiego syna Malcolma w 1959 roku zakochali się w sobie po raz drugi. Matt w 1989 roku zapadł na smoczą ospę, niestety przegrał walkę z chorobą, zmarł w grudniu 1990 roku mając ukończone 60 lat.