FANDOM

Matylda Coleyd (zd. Bucket)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 wrzesień 2007r.
Status krwi obdarzona
Numer PRN 2007093053
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Stanley Coleyd (mąż)
Dwayne Coleyd (syn)
Bernard Coleyd (teść)
Jamie Clamson (teściowa)
Selvion Coleyd (szwagier)
Siena Coledy (szwagierka)
Jenny Coleyd (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwie Magii - Urząd Niewłaściwego Użycia Czarów (od 2026r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Bucket
Rodzina Coleyd
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Matylda Coleyd (zd. Bucket; ur. 30 wrzesień 2007r.) - czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, obdarzona. Małżonka Stanleya Coleyd'a. Sierota wychowująca się w piąciu rodzinach zastępczych.

BiografiaEdytuj

Matylda została porzucona i podrzucona do sierocińca sióstr zakonnych. Dziewczynka przez całe swoje dziecięce życie była przenoszona z rodziny do rodziny, miała pięć domów, gdyż za każdym razem zostawała oddawana z przyczyn dziwnych niewyjaśnionych zdarzeń, które przytrafiały się dziewczyńce. Dopiero w wieku dziesięciu lat została przygarnięta przez małżeństwo, które gdy się dowiedziało że Matylda jest czarownica nic im to nie przeszkadzało. Matylda 1 września 2019 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Prominentclawu. Podczas nauki poznała Stanleya Coleyd'a. Po ukończeniu szkoły w czerwcu 2026 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów. W 2029 roku wyszła za mąż za Stanleya, a w 2032 roku urodziła mu syna Dwayne'a.