FANDOM

Maximilian Fillmore
Informacje biograficzne
Data urodzenia 21 czerwiec 2005r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów jasnobrązowe
Rodzina
Rodzina Quilurs Fillmore (ojciec)
Ramexa Fillmore (matka)
Emma Fillmore (siostra)
Fiona McLogan (żona)
Grace Fillmore (córka)
Lidlia Fillmore (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Fillmore
Ministerstwo Magii

Maximilian "Max" Fillmore (ur. 21 czerwiec 2005r.) - czarodziej czystej krwi. Syn Quilursa FillmoreRamexy Fillmore, oraz starszy brat Emmy. Ożenił się z Fioną McLogan i miał z nią dwie córki, Grace i Lidlię. Max w Flamethrower'że został przydzielony do Goldenhartu, uczęszczał do szkoły w latach 2016-2023.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Max urodził się w czarodziejskiej rodzinie czarodziei czystej krwi, jego rodzice Quilurs i Ramexa wiedli zwykłe życie, nie zarabiali zbyt dużo, ale zawsze starczało na wszystko. Max miał młodszą o dwa lata siostrę Emmę. Był inteligentnym i psotnym chłopcem o dużem mocy magicznej.

Lata szkolneEdytuj

Max dostał się do Goldenhart,u gdzie poznał swoją przyszłą żonę Fionę McLogan, w której zakochał się od pierwszego wejżenia, pod koniec piątego roku wysłał jej kartkę o spotkaniu w sowiarni o północy, gdzie poprosił ją o chodzenie, i od tej pory zawsze byli razem.

Praca w Ministerstwie MagiiEdytuj

Max dostał prace w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów, gdzie bardzo dobrze pasował do tego departamentu, lubił pomagać ludziom, i szanował prawo czarodziei.