FANDOM

Maximus Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 grudzień 1990r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1990122046
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Bryan Birmingham (ojciec)
Maggie Baphord (matka)
Kristin Birmingham (siostra)
Edward Birmingham (brat)
Morgana Birmingham (siostra)
Anabel Ganpherd (żona)
Larry Birmingham (syn)
Alvin Birmingham (syn)
Cyprian Ganpherd (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 11¾ cala, włos z ogona jednorożca, giętka
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pisarz
Redaktor Magazynu Czar
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Birmingham
Ministerstwo Magii
Magazyn Czar

Maximus "Max" Birmingham (ur. 20 grudzień 1990r) - czarodziej półkrwi, drugi syn, a zarazem trzecie dziecko Bryana i Maggie Birmingham. Max miał również trójkę rodzeństwa, dwójkę starszych: Kristin i Edwarda oraz młodszą siostrę Morgane. Był z natury samotnikiem.

Wczesne ŻycieEdytuj

Już jako mały chłopiec mało czasu przebywał z rodzeństwem i z dziećmi wokół posiadłości gdzie mieszkał z rodziną. Większość czasu spędzał na czytaniu przeróżnych opowieści o przygodach i męczących krew w żyłach historiami. Czasami sam wymyślił takie historie ze soba jako bohaterem i opowiadał je swoim rodzicą przy wspólnych posiłkach. Rodzeństwo podczas tych opowieści wyśmiewało się z niego, ale rodzice przeczuwali wierząc, że zostanie słynnym pisarzem. 1 września 2002 roku Max rozpoczął swoją magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Rabbitsweetu, zupełnie inaczej jak jego starsze rodzeństwo, które zostało przydzielone do Goldenhartu. Max również w czasach szkolnych miał trudność w nawiązywaniu przyjaźni. Dopiero na początku trzeciego roku podczas wróżbiarstwa zapoznał Cypriana Ganpherda, który był w Prominentclawie, obaj siedzieli przy tej samej kryształowej kuli. Od tej pory zostali przyjaciółmi. Cyprian tego samego roku zaprosił Maxa do swojego domu na miesiąc wakacji. Na wakacjach Max poznał młodszą siostrę Cypriana, Anabel. Chłopcy w kolejnych latach zostali najlepszymi przyjaciółmi, a Max zaczął coraz częściej pisać, opisując przygody które przeżył z Cyprianem, nieco je podkolorozowując. Przyjaźń miedzy Maxem a Cyprianem trwała dalej nawet po ukończeniu szkoły.

Dalsze ŻycieEdytuj

Obaj chłopcy zatrudnili się w Ministerstwie Magii w 2010 roku, lecz po roku Max zmienił posadę, zatrudniając się w Magazynie "Czar" oddając się pisaniu. Tam w 2014 roku natrafił na siostrę Cypriana, Anabel, która również dobrze znał, gdyż był częstym gościem w domu Ganpherdów. Dziewczyna przyszła do redakcji starając się o starz, który oczywiście dostała. Podczas wspólnych dni w redakcji para się w sobie zakochała. W 2017 roku pobrali się, co było wielkim zaskoczeniem dla Cypriana, ale on również był zachwycony, ciesząc się, że jego najlepszy przyjaciel jest również jego szwagrem. Max i Anabel doczekali się w 2018 roku bliźniaków Larry'ego i Alvina, którzy byli oczkiem w głowie rodziców. W 2021 roku Max wydał swoją pierwszą książkę pod tytułem: Nieśmiertelni. Książka opowiadajaca o nieśmiertelnych istotach, mieszkających wśród śmiertelników.