FANDOM

Maxwell McMarthy
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 luty 1969r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor,
opiekun domu
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Zdolności magiczne
Różdżka Cedr, 9 cali, włókno z rogu jednorożca, niezbyt giętka
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Profesor transmutacji w Flamethrower'że (od 1999r.),
opiekun Rabbitsweetu (od 2007r.)
Przynależność Rabbitsweet
Zgromadzenie "Korzeń"
Flamethrower

Maxwell McMarthy (ur. 15 luty 1969r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel transmutacji od 1999 roku w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, oraz opiekunem Rabbitsweetu od 2007 roku.

BiografiaEdytuj

Maxwell urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, był uczniem Flamethroweru od 1 września 1980 do czerwca 1987, gdzie trafił do Rabbitsweetu. Był utalentowanym uczniem w transmutacji i obrony przed czarną magią, lecz w 1999 roku zaczął nauczać w Flamethrower'że właśnie transmutacji.

NauczanieEdytuj

Pracę nauczyciela rozpoczął 1 września 1999 roku zaraz po rezygnacji poprzedniego nauczyciela profesora Coltona Posey'a. Na swojej lekcji starsznie był stanowczy i nie pozwalał ściągać, natomiast po lekcjach stawał się bardzo wesoły i rozpromieniony. Maxwell bardzo lubił czekoladowe żaby, zbierał karty czarodziejów. Maxwell w 2007 roku na prośbę Lajosa Nightingale, dyrektora Flamethroweru został opiekunem Rabbitsweetu.

WyglądEdytuj

Był wysokim szczupły czarodziej. Miał brązowe włosy z małymi zakolami i duże brązowe oczy. Od czasu do czasu moduł okulary, lecz jedynie do czytania.