FANDOM

Maylene Connor (zd. Lillis)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 maj 1876r.
Data śmierci 24 wrzesień 1975r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Byron Sophocles Connor (mąż)
Ellenor Connor (córka)
Florian Limette Connor (szwagier)
Eleonora Meyer (szwagierka)
Uteria Connor (bratanica)
Edward Connor (bratanek)
Blue Warren (zięć)
Ursula Warren (wnuczka)
Jarrot Warren (wnuk)
Connor Warren (wnuk)
Aniela Warren (wnuczka)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 8.1/4 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Lillis
Rodzina Connor

Maylene Connor (zd. Lillis; ur. 29 maj 1876r.; zm. 24 wrzesień 1975r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Byrona Sophoclesa Connora.

BiografiaEdytuj

Maylene urodziła się pod koniec maja 1876 roku. Wychowywała się w rodzinie czarodziei czystej krwi, o wysokich standardach majątkowych i nie tylko, prawdopodobnie rodzina Lillis w pewnej dalekej linni rodowej była spokrewniona z rodziną królewską, a niektórzy członkowie rodziny nalegali aby używać w ich przypadku przydomku "hrabia" czy "hrabina". Maylene 1 września 1887 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Interesowała się transmutacja, chciała zostać animagiem, lecz bez żadnych rezultatów. Edukację ukończyła w czerwcu 1894 roku. Wyszła za mąż za Byrona Connora, któremu 1 maja 1897 roku urodziła córkę Ellenore. Maylene zajmowała się ogromnym domem i ogrodem. Choć nigdy nie brakowało jej pieniędzy, transmutowała stare przedmioty w nowe, aby przyjaciele za każdym razem byli zafascynowani wystrojem jej domu. Zmarła 24 września 1975 roku. Maylene przed swoją śmiercią cały majątek w tajemnicy przed całą rodzina przekazała najukochańszemu praprawnukowi Allanowi. Jednak cały majątek Allan zyska tylko wtedy, gdy ukończy siedemnaście lat.