FANDOM

Melany Dolly (zd. Birmingham)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 grudzień 1982r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Zielarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Taylor Birmingham (ojciec)
Rebecka Starbron (matka)
Melody Birmingham (siostra)
Misty Birmingham (siostra)
Rose Quirmen (przyrodnia siostra)
Red Dolly (mąż)
Esme Dolly (córka)
Anthoni Dolly (syn)
Colin Birmingham (wuj)
Emma Queen (ciotka)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 9 cali, włos z grzywy jednorożca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Dolly
Ministerstwo Magii

Melany Dolly (zd. Birmingham; ur. 27 grudzień 1982r.) - czarownica półkrwi. Członkini rodziny Birmingham, zielarz.

Wczesne ŻycieEdytuj

Melany urodziła się pod koniec grudnia 1982 roku jako druga córka Taylora i Rebecky Birmingham. Miała już starsza siostrę Melody, a po latach doczekała się kolejnej Misty, a później przyrodniej Rose. Melany była bardzo nieśmiała i zamknięta w sobie. Minęło to trochę gdy ukończyła osiem lat i zaczęła kolekcjonować przeróżne rośliny. 1 września 1994 roku zaczęła naukę w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Goldenhartu, tam jej ulubionym przedmiotem stało się zielarstwa i eliksiry. Podczas zajęć poznała Reda Dolly, chłopca z jej rocznika i domu. Który podziwiał jej pasje związaną z roślinami. Przyjaźń rosła z każdą rozmową i z każdą spędzoną chwilą. Gdy w piątej klasie doszło do zbliżenia. Okazało się wkrótce, że Melany spodziewa się dziecka. Przyszli rodzice byli w wielkim szoku. Postanowili nikomu nic nie mówić, do puki samo się nie wyda. Melany ukrywala swoją ciążę do piatego miesiąca, do puki nie zauważyli tego nauczyciele. I wtedy wszystko wyszło na jaw. Pod koniec sierpnia 1998 roku przyszła na świat ich córka Esme. Melany musiała wrócić na kolejny rok nauki, a jej córka została z rodziną.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 2001 roku Melany i Red pobrali się, i oboje zaczęli pracę w Ministerstwie Magii pozostawiając córkę pod opiekę rodziców. Jednak dzięki pomocy bliskich młodzi dawali sobie radę z wychowywaniem córki i pracą. Melody postanowiła w 2009 roku pogłębić swoją wiedzę o magicznych roślinach, rozpoczynając w tym kierunku odpowiednie kursy. I już po roku zdobyła odpowiedni dyplom. W 2012 roku doczekała się z mężem kolejnego dziecka, syna Anthoniego.