FANDOM

Melinda Person (zd. Montez)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 wrzesień 1985r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Victor Dineo Montez (ojciec)
Velma Wellington (matka)
Greta Montez (siostra)
Dineo Montez (brat)
Orion Person (mąż)
Felix Person (syn)
Blanca Person (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jodła, 10 cali, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii pracownik Departamentu Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Rodzina Person
Ministerstwo Magii

Melinda Person (zd. Montez; ur. 13 wrzesień 1985r.) - czarownica czystej krwi. Członek rodziny Montez.

BiografiaEdytuj

Melinda urodziła się jako drugie dziecko Victora Dineona Monteza i Velmy Wellington. Miała również dwójkę rodzeństwa, starsza siostrę Gretę i młodszego brata Dineona. Melinda jako jedyna odziedziczyła urodę matki. Była zupełną odwrotnością swojej siostry, bardzo lubiła się przebierać, była punktualna i przestrzegała zasad, a nie lubiła brudu, spóźniania się i łamania zasad. 1 września 1997 roku rozpoczęła edukacje w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. W szkole była bardzo lubiana tylko w gronie swoich dwóch najlepszych przyjaciółek: Telimeny Vectry i Lavender Crown. Większość dziewcząt uważały je za rozpuszczone i nie znające się na żartach wariatki, a chłopcy za niedostępne i sztywne. Melinda z przyjaciółkami na piątym roku założyły klubik pomocy słabszym ucznia, w którym pomagały uczniom zazwyczaj pierwszej, drugiej i trzeciej klasy w nauce zaklęć, czy w historii magii, jak i w innych przedmiotach.

Dalsze życieEdytuj

Praca i rodzinaEdytuj

Melinda w 2003 roku rozpoczęła swoja pierwsza prace w Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów, tam zajmowała się odpisywaniem i odbieraniem korespondencji dla urzędu. 20 czerwca 2005 roku dostała awans jako asystentka zastępcy departamentu. Dzięki awansowi zaczęła spełniać swoje marzenia, ponieważ zawsze chciała podróżować. Wraz ze swoją szefową i dyrektorem departamentu co miesiąc wyjeżdżała za graniczne spotkania z innymi urzędnikami zagranicznych ministerstw magii. W 2007 roku poznała w jednej z zagranicznych podroży Oriona Persona, który również edukował się w Flamethrower'że, ale nigdy się nie poznali na szkolnych korytarzach. Para od tego spotkania coraz częściej się spotykała. 2009 roku Orian żeni się z Melindę. Melinda doczekała się dwójki dzieci: syna Felixa i córki Blance. Rodzina zamieszkała w uroczej posiadłości na przedmieściach Londynu, gdzie prowadzili spokojne życie.