FANDOM

Melody Turner (zd. Birmingham)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 kwiecień 1979r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Taylor Birmingham (ojciec)
Rebecka Starbron (matka)
Melany Birmingham (siostra)
Misty Birmingham (siostra)
Rose Quirmen (przyrodnia siostra)
Diego Turner (mąż)
Noel Turner (córka)
Igor Turner (syn)
Colin Birmingham (wuj)
Emma Queen (ciotka)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Heban, 10.3/4 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Turner

Melody Turner (zd. Birmingham; ur. 10 kwiecień 1979r.) - czarownica półkrwi. Członkini rodziny Birmingham.

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodziła się na początku kwietnia 1979 roku, jako pierwsza córka Taylora Birminghama i Rebecky Starbron. Po kilkunastu latach doczekała się dwóch sióstr Melany i Misty oraz siostry przyrodniej Rose. 1 września 1990 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Była bardzo bystrą czarodziejką, uwielbiajaca grać uczuciami chłopców. Umiała wyjątkowo skutecznie eksponować swoje wdzięki. Przez siedem lat nauki miała dwunastu chłopaków, i to tylko ze starszych klas. Jej najdłuższy związek trwał pięć miesięcy, a najkrótszy półtora tygodnia. Większość dziewczyn jej niecierpiało, ponieważ zabierała im najlepszych spod nosa, a później porzucała bez skrupułów.

Dalsze ŻycieEdytuj

Melody po ukończeniu szkoły wyruszyła do Albanii, aby zwiedzić trochę świata. Tam przez przypadek trafiła na nieznajomego jej wcześniej czarodzieja. Jako pierwsza zrobiła pierwszy krok, ale chłopak ją zignorował. Była w wielkim szoku, bo jeszcze nikt nigdy jej nie odmówił rozmowy czy flirtów. Nie dawała za wygraną, bo chłopak wpadł jej w oko, i jeszcze nigdy nic takiego nie czuła. Diego Turner, bo tak nazywał się chłopak nadal ją ignorował choć używała swoim wszystkich wypróbowanych strategii podrywu. W pewien poranek Diego zniknął z wioski w której oboje pomieszkiwali. Melody wróciła do kraju i rodziny. W 1999 roku dostała zaproszenie na ślub kuzynki, Hanny Birmingham. Podczas uroczystości nagłe serce jej zabiło mocniej, bo przy stole państwa młodych dostrzegła Diego. Okazało się, że był on kuzynem Barry'ego, męża Hanny. Bez skrupułów znów zrobiła pierwszy krok, chłopak był w szoku gdy ją zobaczył i oskarżył, że go śledzi. Podczas wesela okazało się, że są bratnimi duszami. Od tej wspólnej uroczystości zaczęli się ze sobą spotykać, a w 2002 roku pobrali się. Po dwóch latach na świat przyszła ich córka Noel, a później syn Igora.