FANDOM

Michael Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 luty 1923r.
Data śmierci 30 maj 1981r.
Status krwi śmiertelnik
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Ciotka
Brad Birmingham (brat)
Odessa Montez (żona)
Marisa Montez (szwagierka)
Colin Birmingham (syn)
Taylor Birmingham (syn)
Elizabeth Birmingham (bratanica)
Hayley Birmingham (bratanica)
Bryan Birmingham (bratanek)
Tribus Montez (teść)
Desdemona Montez (teściowa)
Pozostałe informacje
Przynależność Rodzina Birmingham

Michael Birmingham (ur. 10 luty 1923r. - zm. 30 maj 1981r.) - śmiertelnik, starszy brat Brada Birminghama. Po uzyskaniu pełnoletności brata (1943r.) zamieszkali wspólnie nad pizzerią bawiąc się i kozystając z życia.

Wczesne ŻycieEdytuj

Wraz z bratem był wychowywany przez siostrę matki, ponieważ zostawili ich rodzice. Michael był inteligentnym chłopcem, ale lubił rozrabiać, przez co jego ciotka była prawie co codziennym gościem w szkole. Po ukończeniu edukacji, wyprowadził się.

Dalsze ŻycieEdytuj

Michael zaczął pracować z pizzeri nad która mieszkał. W 1943 roku zamieszkał z nim Brad jego młodszy brat. 1946 roku obaj chłopcy odwiedzili butik, bo Michael podrywał tamtejszą espedientkę. Lecz gdy wychodzili nstkneli się na siostry bliźniaczki: Odessę i Marisę. Michael od razu zapomniał o sprzedawczyni, bo zakochał się po uszy w Odessie. Na trzecim spotkaniu z ukochaną dowiedział się, że Odessa i jej cała rodzinaczarodziejami, co na początku było dla niego szokiem, bo nie sądził, że na prawdę istnieje coś takiego jak magia. Lecz w 1948 roku ożenił się z nią. Zamieszkali w Londynie, już nie nad pizzerią. Urodziło im się dwóch synów: Colin i Taylor. Michael zmarł 30 maja 1981 roku, przeżył 58 lat.

WyglądEdytuj

Michael miał orzechowe oczy i kasztanowe włosy. Prawdopodobnie oczy odziedziczył po matce bo takie same miała jego ciotka.